yay!

A

Anoniem

Guest
Hiya Mommas!

Whoohoow! Er ligt een enorm dik pak sneeuw hierzo, Max is nu zijn tukkie aan het doen, maar zodra hij waker wordt gaan we eindelijk zijn nieuwe slee uit proberen. Ben net zelf buiten geweest en het is een dikke dikke laag van dat hele "fluffy" sneeuw. Zal later nog foto's plaatsen. Haha kan zelf nog helmaal enthousiast worden van zo'n witte wereld. Weet je wel als je wakker wordt en je doet nietsvermoedend de gordijnen open en alles is zo mooi wit en stil. Nog helemaal zonder voetsporen erin enzo......zucht, winter is toch nog leuk.

Ajuus, ilja

Jaaaaaa, maar dat zijn winters die wij onze kinderen hier moeten laten zien in prentenboekjes van Anton Pieck ben ik bang haha.......... Ergens ver in de vorige eeuw was de wereld mooi wit met onbedorven fluffy sneeuw in de winter!!

Geniet er lekker van en ik wacht met smart op de ongetwijfeld geweldige foto;s!! Ondertussen droom ik nog even weg bij het beeld van bevroren sloten, dikke pakken sneeuw, ongegeneerde sneeuwballengevechten en eindeloos van de berg afcrossen... Zucht, volgens mij was het écht zonder overdrijven 1986 dat we dat voor het laatst gedaan hebben, toch?

Groetjes
Susan

Yo!   Kokurt!! hahaha!
Ah, heerlijk zeg, winter! Dat wil hier nog maar niet lukken. Ik mis de strakblauwe luchten en de laagstaande zon schitterend over de met sneeuw bedekte daken en bomen... Ja, het lijkt wel jeugdsentiment zeg!
Geniet er maar lekker van! Wij kijken hier uit naar de foto's. Kan ik Julian laten zien wat sneeuw is...

Ellen mv Julian

Dat klinkt veel beter dan de wind en regen hier vandaag  En heeft Max nog lekker van de Kokurt gehapt buiten?
Groetjes Laura mv Thom

Nah! Gaat het regenen terwijl Max zijn dutje ligt te doen! We zijn toch naar buiten gegaan en hebben lekker gesleed (is dat een woord?) Als het goed is gaat het vannacht weer sneeuwen...maar goed, fotos!

actiefoto!

Weeeeeee!

Sneller mama!

Awww hij heeft er gelukkig wel lol in, ondanks de regen in zijn ogen steeds

Lekkere wintertoet

Het kwam tot aan zijn knieen.

mama vermomd als lucifer

pfff dit is best hard werk!

Dat was 'm, misschien morgen lekker weer, ik mis wel het Anton Piekerige gevoel hier ook hoor, niemand schaatst en "koek en sopie" klinkt als een ziekte in het engels hahaha.

Ajuus, ilja

yey, hartstikke leuk!!!
Geweldige foto’s hoor.... best leuk die sneeuw.

Leuke foto's zeg! Max is ook echt een scheetje
Groetjes Laura mv Thom

Zowww ik ben jaloers!!!

Wat een heerlijke foto's, geweldig! Geniet maar lekker van deze mooie dagen.

Knuffel aan max met zijn super mooie ogen!

Liefs Nanda

Terug
Bovenaan