yay!

Wow! Sneeuw...wat is dat? hahahaha
Gaaf gezicht.

Ik vind het zelf niet zo erg dat er hier geen sneeuw ligt, ben niet zo'n winter mens... maar het is wel gaaf om te zien.

Hey!

Dat ziet er geweldig uit zeg! Jammer dat ik niet van die natte kledder houd... Ik heb al koude voeten als de wekker gaat en mijn voeten beseffen dat ze onder dat dekbed vandaan moeten... En op de één of andere manier schijnt het grappig te zijn om dan uitgerekend mij te bekogelen met sneeuwballen of ijsballen, ga ik steevast op mijn muil voor de C-1000 in het dorp en is er in het hele huis geen koek en sopie te vinden om mijn leed te verzachten... ( waardoor ik dus weer naar de winkel zou moeten, met als gevolg dat.....)
Maar als ik dit zo zie, zou ik zo graag met Thomas door die sneeuw ploeteren, en sneewballen gooien, echt waar! Daar heb ik zelfs koude handen en voeten voor over, hahhaha!

Kus, Marieke

PS: Wat is Max toch een heerlijk jong! Wat een heerlijke ondeugende blik heeft hij!

Ohhh lekker! Dat heb ik wel gemist hier.
Alhoewel ik wel erg gelukkig ben dat het zonnetje hier doorbreekt, met wellicht een beginnetje aan de lente ... Ik wil weer opwarmen!
Raar dat je op hetzelfde forum zit, over dezelfde dingen nadenkt, maar dat jullie midden in de sneeuw zitten en ik met m'n hoofd al in de lente ..
Leuke foto's weer!
Liefs NElleke

Terug
Bovenaan