Wat lief dat jullie aan me denken, ben gisteren geweest, heb morgen ook een afspraak met de huisarts voor eventueel medicatie om de angsten weg te nemen.
Mijn ouders weten het nu en mijn schoponouders ook en die zijn wel geschrokken hoe ik kan reageren op Finn en hoe het met mij is. Gisteren ook weer moeilijke dag gehad wilde en durf het haast niet te typen, omdat hij veel huilde dacht ik als ik hem nu laat vallen heb ik rust, ik schaam me zo, maar maatschappelijk werkster zei dat ik me niet hoefde te schamen en dat het heel goed van me was om de stap naar hulp te zetten, wel moet er de komende tijd iem bij me in de buurt zijn waar ik op terug kan vallen.
En eventueel gaan we op zoek naar hulp net wat femmke ook zegt, want ik ben bang dat het dadelijk te laat is en dat wil ik echt niet, ik houd van mn zoontje, maar waarom heb ik die gevoelens dan, dat wil ik graag weten.
En weet je ik was al bang dat ik neit zoveel van een tweede kon houden en dat komt nog uit ook, ik houd van hem maar van mn Dcohtertje toch wel meer, en ook daar schaam ik me voor, ik wil van alletwee evenveel houden, dit verdient Finn niet, hij kan er neits aan doen.
Hoe ga jij hier mee om Femmmke, huilt jullie kindje ook nog steeds veel?