yeaaaahhh verlof!!!

heeeey dames

nou kheb weer een mijl paal bereikt.
ben vandaag 34wk en vanaf vandaag gaat mijn verlof in waaaaaaaaaaaaah!!!

heerlijk ff de laatste dingetjes doen (wat ik kan doen)
en nog ff genieten van mijn gezinnetje (met zun 3tjes zijn)

maar we verheugen ons ook zeer op onze   kleine man, we zijn der bijnaaaaaa!!!

hier wel klachten en kwalen, voorweeen, veel harde buiken, buikpijn, blaasontsteking .. maar we trekken het nog wel :D

hoe gaan jullie je verlof beleven?
nog plannen?
alle regeldingen al geregeld?

groetjes Simone

mv Mart en 34 wk zw

Hee, van harte !!!!!!!!!!!!!!!!!
Heerlijk! Probeer er van te genieten, ondanks je kwalen!
Hoe voelt die blaasontsteking?
Heb je er nu een kuur voor gekregen?
Soms twijfel ik nml. ook of ik geen blaasontsteking heb, ik heb af en toe een hele zeurderige pijn links en/of rechts, een beetje rond mijn nieren. Maar verder geen pijn bij het plassen, dus wie weet is het gewoon door de druk van de baby.

Nou, geniet van je verlof zou ik zeggen!

Liefs Teddy!

Hey simone,

Lekker he verlof, kan me indenken dat je je er erg op verheugd hebt en dat het echt aanvoelt als een mijlpaal.
Wat goed van je dat je het ondanks je kwalen toch hebt volgehouden om tot je verlof door te werken!

Ik ben al sinds begin Januari thuis ivm met kwalen waardoor ik het werk niet meer kon doen dus alle regeldingen zijn al erg lang gedaan.
Ik heb nu wel erg veel last van nesteldrang en kan er niet echt aan toe geven.
Maar omdat ik daar meer depri van wordt heb ik er gister maar gewoon aan toe gegeven en ga ik vanaf nu gewoon om de dag iets doen, zo komt het ook af en heb ik toch mijn rust.
hopen dat het zo wel lukt!!
En verder proberen we nu nog zoveel mogelijk leuke dingen te kunnen doen met z'n tweeen en te genieten van onze laatste weekjes met z'n tweeen.
Dat wordt straks toch ietsje lastiger he met zo'n kleintje erbij, maar ik kan niet wachten tot het zover is haha.

Veel plezier van je verlof en geniet inderdaad maar lekker met z''n drietjes nog even en dan zijn jullie lekker met z'n vieren!!!!
groetjes Patrice (36,5 wkn zwanger van de eerste)

Hoi allemaal,

Ook voor mij mijn eerste dag verlof! Heerlijk de wekker niet hoeven zetten. Nu rommel ik lekker een beetje aan in huis. Ik ben nu 35wkn zwanger, wilde tot 36wkn blijven werken, maar mijn lichaam vond het een minder goed plan. Vandaar dat ik een weekje eerder ben gestopt. Heb ook altijd wel meegelezen op het aprilforum, maar had zelden energie over om te reageren. Ga ik vanaf nu proberen hoor!

Geniet van de laatste weken en ik hoop dat jullie niet teveel last (blijven) hebben van allerlei kwaaltjes!

Groetjes, Joanne

Vandaag ben ook ik 34 weken zwanger en begint dus officieel morgen mijn verlof. Alleen houd dat bij mij in dat ik dan dus weer uit de ziektewet ben. Maar ik vind het toch wel een erg fijn idee dat ik vanaf morgen gewoon lekker verlof heb.

Ik zou zeggen geiet lekker van je verlof!!!

nou ik zit deze week ook in mijn 1e week van mijn verlof.

Ik ben nu echt aan het bijkomen want ben gewoon erg moe maar ik slaap ook erg slecht, heb heel veel pijn door de krampen snachts.

Ik ben van plan om alle kleertjes ed te wassen (ben er al mee bezig :)   ) en dan alles klaar zetten. Voor de rest niet veel boeiends.

Moeders komt vrijdag een dagje langs om me te helpen en een vriendin komt nog ff langs voor de bevalling.
Voor de rest gewoon lekker relaxen... voorbereiden op de grote dag :)

Genieten jullie ook zo van het prachtige weer. Ik heb net weer lekker anderhalf uur in de tuin gezeten. Heerlijk. Merk wel nu mijn verlof is begonnen dat ik "ineens" mega moe ben. Heb gewoon een uurtje in bed gelegen...

Verder heb ik vandaag de enveloppen opgehaald en de proefdruk van het kaartje goed gekeurd. Leuk!!

Groetjes!

bolletje, helaas schijnt de zon hier in NH niet zoveel de laatste dagen en als die schijnt lig ik op bed of op de bank hahaha.

Ik ben ook mega moe hoor.. misschien omdat me lichaam nu eindelijk tot rust komt.

Ik ga vanmiddag de enveloppen ophalen, dat waren ze van de week vergeten mee te geven. De jongen die mij hielp werkte er net die dag voor het eerst en wist niet dat hij ze al mee moest geven en ik wist het ook niet meer hahaha.
Ons kaartje hebben we ook goedgekeurd... Ben er helemaal blij mee!!

Terug
Bovenaan