yeaaaahhh verlof!!!

lekker he, verlof!!

ik heb er al twee weken op zitten maar het is gewoon lekker dat je de druk van het werken niet meer achter je hebt.
ik heb voor de rest volgens  mij allemaal wel geregeld, wat we vergeten zijn zien we dan wel weer!! kan me op dit moment nergens meer druk over maken.
zaterdag gaan we hier een grote schoonmaak houden, en dan moet ik nog twee weken.
hopen dat het weer zo blijft als de laatste dagen, al hoorde ik net op het weerbericht dat ze voor volgende week wat meer regen verwachten. nou ja als het straks maar beter is, kunnen we lekker met de kleine buiten wandelen.

geniet lekker van je verlof!

gr. mama van elmar

@junior: in het zeeuwse momenteel elke dag zon! Heerlijk, ik ben alleen die zwangerschapskleding zo beu (ik heb veel zwart en donkere kleuren), ik wil zomerse kleuren, maar ga toch echt geen positiekleding meer aanschaffen voor die paar weken... (ik ben zo positief om te hopen dat ik na de bevalling vrij snel mijn normale kleding weer aan kan )

Groetjes!

hier schijnt het zonnetje nu ook wel hoor, maar het is een avontuur om in de tuin te komen. Heb een hoge drempel en dat met krukken zie ik niet zo zitten.

Waarom heb je geen fleurige zwangersschaps kleding gekocht dan in het begin?
Ik heb veel gekocht, maar het is wel allemaal kleren die ik zeker nog na mijn zwangerschap kan dragen.

Ik ben altijd al vol slank geweest dus het past nog allemaal het zijn geen tenten meer. De kleding die ik nu heb voor in mijn zwangerschap zijn leuker dan de kleren die ik hiervoor had..;)

jaaa dat weertje doet een mens goed he :D heeeeerlijkkk

heb gister lekker alles los gehad in huis.. lekker alles weer fris en schoon, de bekleding van de wieg gewassen enz..

beeeeeb nog ffies en dan mag je komen hihi :D mama is bijna klaar

Terug
Bovenaan