yeahh ook caithlyn loopt

hoi Patricia,

Nou ik heb me dan eindelijk aan gemeld bij hyves nu wil mijn zoontje ook wel eens hier kunnen laten zien. daarnaast wil ik graag je caithlyn zien lopen maaaar ik ben een
echt hyviebeet dus snap er nog geen bal van. Hoe kan ik me nou bij jou aanmelden??
en daarnaast zou ik ook graag willen dat mijn profiel alleen zichtbaar is voor mensen die ik toe laat maar hoe stel ik dat in ????
ook andere mamas sie dit lezen als je me kunt helpen dan hoor ik het graag.
Oja gaat alles goed met je? Ik zag op die ene foto dat je al een flinke buik hebt vind je
het zwaar met caithlyl? ik ben nu bijna 20 weken maar merk het al wel hoor zeker ook met het tillen van Rosco.

groetjes czaar

quote: czaar reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-06-2009 10:34:46'));

hoi Patricia,

Nou ik heb me dan eindelijk aan gemeld bij hyves nu wil mijn zoontje ook wel eens hier kunnen laten zien. daarnaast wil ik graag je caithlyn zien lopen maaaar ik ben een
echt hyviebeet dus snap er nog geen bal van. Hoe kan ik me nou bij jou aanmelden??
en daarnaast zou ik ook graag willen dat mijn profiel alleen zichtbaar is voor mensen die ik toe laat maar hoe stel ik dat in ????
ook andere mamas sie dit lezen als je me kunt helpen dan hoor ik het graag.
Oja gaat alles goed met je? Ik zag op die ene foto dat je al een flinke buik hebt vind je
het zwaar met caithlyl? ik ben nu bijna 20 weken maar merk het al wel hoor zeker ook met het tillen van Rosco.

groetjes czaar

hoi hoi:)

als je mijn pagina hebt
kan je daaronder wat dingen zien waaronder ook het punt nodig uit als vriend
nou daar druk je op en dan op versturen!!!
het zichtbaar zijn voor andere doe je in pimp mijn profiel
ja ik moet nog een kleine 7weekjes maar tword nu wel vermoeider idd mn buik word erg groot maar ook veel last van harde buiken slecht slapen,als ik maar ff loop voel ik het al (terwijl ik graag buiten ben)dus ja vanmiddag weer een groei echo omdat ons mannetje 2weken voor liep telkens op de groei

hoe voel jij je verder??

liefs

Terug
Bovenaan