Yeahhhhh.... hij kruipt...

Rowan probeert, tijdens ons oefenuurtje op het grote bed, al enkele dagen te kruipen. Vanavond lag hij op een kleed in de woonkamer en omdat hij helemaal verzot is op de afstandbediening, had ik deze op een meter afstand van hem gelegd. Tot mijn verbazing begon hij er echt naar toe te kruipen en had dat ding zo te pakken.
Mijn hubbie is nu werken en heeft het moeten missen maar dan kan hij het morgen zien.
Ik ben toch zo trots op mijn knaappie. Als hij met alles zo snel gaat, gaat hij zijn grote broer achterna. Die liep ook los toen hij 10 maanden was.
Morgen maken we er wel wat foto's van die ik hier zal plaatsen.

Groetjes,

Annemiek

Hai Annemiek,

Wat stoer zeg! Oefening baart kunst, zeggen ze, maar meestal klopt het ook wel! Ik zag gisteren dat je ergens had geschreven dat jullie iedere avond een oefen uurtje hebben. Goed hoor!!

Hoeveel maanden is Rowan nu?? Kan me nog herinneren met Isabelle dat ze met ongeveer 8 maanden begon met kruipen.

Ben zeer benieuwd naar de foto's.
Groetjes Veronique

Rowan wordt aankomende donderdag 5 maanden. Hij staat al heel stevig op zijn voetjes. Zodra hij op mijn schoot zit, met zijn gezicht naar mij toe, grijpt hij naar mijn handen en trekt zich op totdat hij staat.

Deze foto is gemaakt tijdens de meeting in Den Bosch. Zoals je kan zien, wil hij graag staan.

Groetjes,

Annemiek

Terug
Bovenaan