Yeahhhhh.... hij kruipt...

Ik zet niets weg. Ik laat alles lekker staan en hij moet maar leren om er vanaf te blijven

Bij Wesley heb ik nooit iets weggezet. Die bleef ook overal netjes vanaf. Ik hoop dat het nu weer zo gaat.

Oh, dat hoop ik ook voor je. Zou wel heel fijn zijn.
Hier tijgert Quinn vanaf vandaag steeds naar de gordijnen. Zo'n leuk speelgoed joh. Maar echt kruipen ho maar. Wel al langer zelf rechtop zitten.
Dat vind ik ook al knap.

Wat ontzettend knap, wij zijn al blij dat emma aan het rollen en draaien is gegaan, kruipen zit er voorlopig niet in...maar ja ze doet alles al veel sneller als mij!!! dat is wel fijn want ik deed met een jaar nog helemaal niks...mijn moeder zegt altijd; ik kon jou op een strijkplank leggen en een uur wegggaan en dan dan lag je nog steeds heel stil op dezelfde plek!! Bij wijze van dan he..ze heeft het nooit echt gedaan. Ach met mij is het ook goed gekomen dus dat zal bij mijn meisje ook wel zo zijn.
Maar goed....ik vind het dus erg knap dat jouw mannetje al kan kruipen!!!! Dikke pluim!!!

Groetjes Monique

Hee Annemiek,

Wat knap zeg! Dat is al snel. Ik heb gezien hoe stevig hij al staat, dus hij zal ook wel vroeg gaan lopen.
Evi gaat wel op handen en knieen zitten en dan wibbelt ze heen en weer ,maar ze komt er niet mee vooruit hihi.

groetjes Sonja

Hoi,

Dat is een vroege vogel. Mijn oudste liep met 7 mnd langs de tafel en ook met 10 mnd los. Weet wat het is om een snelle te hebben. Super gefeliciteerd.
sabine

Terug
Bovenaan