Yes! 2e echo was ook dik in orde!

Gaaf hoor! En wat bijzonder :). Spinazie en rood vlees! Maar dat laatste mag niet. Wat je wel kunt vragen is of ze je bloed willen tesen op toxoplasmose. Als je die parasiet al een keer hebt gehad, dan mag je tijdens je zwangerschap wel rood vlees eten. Vraag het even na bij je vk. Succes!

Hey Linda,

Van harte, wat geweldig! Kan het ook niet zijn dat je ei iets later was? Mijn eisprong is namelijk ook later dan 'normaal' in de cyclus. Of een late innesteling? Hoe dan ook zoveel maakt het niet uit, krijg je nog een termijnecho? Fijn dat je gerust bent gesteld!

Over je ijzer; roosvicee ferro! Ook rookvlees, spinazie enzo kun je wat meer dan normaal eten.

Groetjes

Hé Linda,

Wat mooi joh, zo'n goede echo! Echt genieten! En een DVD, super om terug te kijken en te laten zien. Wij hebben een filmpje gemaakt tijdens een deel van de echo, ook heel leuk!

Wat betreft je ijzer, appelstroop helpt ook goed! Elke dag een broodje :)

Eet smakelijk!

Bedankt voor de tips meiden.

Ik heb al een volledige screening gehad en ben negatief getest op toxoplasmose (wel gek met 2 katten in huis en 2 katten bij mijn schoonouders)

Roosvicee Ferro heb ik inderdaad al gehaald, dus dat gaat zeker lukken. Appelstroop had ik inderdaad niet aan gedacht, ga ik morgen gelijk even kopen :)
Ik heb er bijna alles voor over om maar niet aan de pillen te hoeven!

Liefs

Terug
Bovenaan