YES eindelijk een datum wanneer we de sleutel krijgen

Fijn dat jullie de sleutel krijgen.
Hier is de babykamer al bijna 5 jaar klaar, haha. Maar de kamer voor de andere 2 kids is nu wel ook af. Alleen moet de nu nog jongeste nog wennen aan het grote bed.

leuk swiepie
de jongste van mij ligt nu ook op een groot bed.
kan die nu nog even aan wenen voordat we gaan verhuizen.
zijn bed en commode zijn uit elkaar en staan klaar voor verhuizen. dat is straks voor op de babykamer.
moet zeggen mijn zoontje slaapt nu 2 nachten op groot bed en dat gaat goed.
net als anders even huilen en daarna slaapt hij.
hij heeft gelukkig wel een bed met bijna helemaal een rek erom heen. dus kan die niet zomaar uitvallen.
groetjes

Hoi hoi,
Bij ons zit er nu ook eindelijk schot in de babykamer! De muren zijn geverfd en vandaag was mijn vriend eindelijk klaar met het tapijt reinigen op de bovenverdieping. Voor we gingen werken hebben we nog even snel de commode kast op zijn plekje gezet, het eerste meubelstuk op de babykamer! Mijn vriend gelijk het zolder op en het aankleed kussen te voorschijn gehaald. Echt geweldig! Eindelijk word het een babykamer! We moeten nog welk een kledingkast en een ledikant kopen, maar dat kunnen we nu van de week gaan doen. Ook het gordijn was binnen, dus dat kunnen we ook ophalen van de week. En dan kan ik eindelijk alles lekker gaan inrichten en wassen enzo. Jeetje verheug me er op! Word het weer wat echter allemaal. Al heb ik nu ook af en toe wel de kriebels, toch wel spannend, straks is alles anders als ons eerste kleintje er is haha.
Maar heerlijk dat die kamer nu bijna af is, is goed voor de geestelijke voorbereiding!
Kus,
Mar

Terug
Bovenaan