Yes eindelijk een forum voor de November mama's!

Hallo allemaal
Ik ben nu bijna 6 weken zwanger van ons 1e kindje!
Wat een geweldig gevoel is dit zeg!
Al is het nog behoorlijk pril en kan t nog alle kanten uitgaan.
Maar goed nu nog ff 4 weekjes wachten en dan staat de 1e gesprek gepland met de verloskundige!.
Hopelijk dat we dan ook snel terecht kunnen voor onze 1e echo.. :)

hallo allemaal

Ik ben 6w zwanger van onze 3de kindje

ik heb de 22.3. de eerste echo en 1. april de 1ste inteake gesprek met de verloskundige.
Ik wou dat het al de 22ste was

Hoihoi,

Ja hoor, nog een novembermama. Ik ben bijna 6 weken zwanger van de eerste. Ik heb de verloskundige nog niet kunnen bereiken. Maar ik hoop op een snelle afspraak. Misschien gaat het dan wat echter voelen! Halvewege de dag verlang ik alweer naar mijn bedje. Hebben jullie daar nou ook last van?
Kim

Hoihoi,

Ja hoor, nog een novembermama. Ik ben bijna 6 weken zwanger van de eerste. Ik heb de verloskundige nog niet kunnen bereiken. Maar ik hoop op een snelle afspraak. Misschien gaat het dan wat echter voelen! Halvewege de dag verlang ik alweer naar mijn bedje. Hebben jullie daar nou ook last van?
Kim

Hoi Kimmetje&Boontje

Gefeliciteerd!!
Voor mij voelt het inderdaad ook nog onwerkelijk en dat gevoel zal ook pas verdwijnen als we voor de 1e keer een echo mogen laten doen!

Wat betreft de kwaaltjes, ik heb meer last van misselijkheid gedurende de dag en heel veel last van het zuur!
Een gezonde ziekte zullen we het dan maar noemen :)

Hoi Kimmetje&Boontje

Gefeliciteerd!!
Voor mij voelt het inderdaad ook nog onwerkelijk en dat gevoel zal ook pas verdwijnen als we voor de 1e keer een echo mogen laten doen!

Wat betreft de kwaaltjes, ik heb meer last van misselijkheid gedurende de dag en heel veel last van het zuur!
Een gezonde ziekte zullen we het dan maar noemen :)

Hoi!

Allemaal gefeliciteerd met onze novemberkindjes!
Ik ben nu 5 weken en 3 dagen zwanger van ons eerste kindje. Ik heb de 22ste mijn eertse afspraak bij de vk. Heb last van diverse kwaaltjes: bij vlagen misselijk, gevoelige borsten, snel moe na inspanning... Voelt wel heel raar allemaal!

Groetjes!

Terug
Bovenaan