Yes eindelijk een forum voor de November mama's!

Hallo allemaal,

Ik krijg ook een november kindje haha. Helemaal super. Anderhalf jaar over gedaan, op het moment aangekomen dat we naar het ziekenhuis zijn doorverwezen en dan zal je altijd zien JIPPIE. Ik voel me wel beroerd, misselijk en ontzettend moet ben nu ongeveer 4 a 5 weken spannend allemaal. Hoe ervaren jullie het??

groetjes

Hallo allemaal

Jullie allemaal gefeliciteerd. Ik ben nu 6.5 week zwanger. Erg leuk en enorm gewenst. Heb wel last van pijnlijke borsten en elke morgen bij het wakker worden ben ik misselijk en moet dan overgeven. Daarna is het weer goed. Alleen veel honger. Heb steeds een leeg gevoel. Hebben jullie daar nu ook last van?

Groetjes

Hoihoi,

De 17e ga ik voor het eerst naar de vk. Misschien dat het dan wat echter gaat voelen! Alleen nog even mijn werkgever vertellen dat ik een spoedafspraak bij de tandarts heb gemaakt de 17e... November1, ja, wat een trek kan je hebben he? Maar ook af en toe juist niet. Dan lig je net in bed en dan begint het te borrelen. Vervelend dat je echt zo misselijk wordt dat je moet overgeven. Dat heb ik gelukkig (nog) niet gehad. groetjes

Hoihoi,

De 17e ga ik voor het eerst naar de vk. Misschien dat het dan wat echter gaat voelen! Alleen nog even mijn werkgever vertellen dat ik een spoedafspraak bij de tandarts heb gemaakt de 17e... November1, ja, wat een trek kan je hebben he? Maar ook af en toe juist niet. Dan lig je net in bed en dan begint het te borrelen. Vervelend dat je echt zo misselijk wordt dat je moet overgeven. Dat heb ik gelukkig (nog) niet gehad. groetjes

Hallo allemaal,

Allereerst iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschappen.
Ook ik ben uitgerekend in november 2010.
Ik ben 29 jaar en zwanger van ons eerste kindje. Heel bijzonder! Ik heb nog niet veel kwalen, ben alleen erg moe.
Van het weekend gaan we het grote nieuws aan mijn ouders vertellen, volgend weekend aan mijn schoonouders.

Ik praat graag mee over hoe het anderen vergaat!

Groetjes

Hey Sem12, jij ook van harte. Ik ben ook 29 en zwanger van de 1e. Wij willen het goede nieuws nog even voor ons houden voor de zekerheid. Maar geloof me, ik sta te popelen... Bij de andere onderwerpen kun je trouwens al onze 'kwaaltjes' vinden. Ze komen bij ons allemaal aardig overeen zag ik al.
p.s. wedden dat dit bericht er ook 2x op komt, wordt er moe van...nog moeier.

Hey Sem12, jij ook van harte. Ik ben ook 29 en zwanger van de 1e. Wij willen het goede nieuws nog even voor ons houden voor de zekerheid. Maar geloof me, ik sta te popelen... Bij de andere onderwerpen kun je trouwens al onze 'kwaaltjes' vinden. Ze komen bij ons allemaal aardig overeen zag ik al.
p.s. wedden dat dit bericht er ook 2x op komt, wordt er moe van...nog moeier.

Lieve dames!

Ben er vandaag achter gekomen dat ik (als alles goed blijft gaan) ook een november mama ga worden!
Ik ben 32 jaar en heb al een dochtertje dat in januari 2 is geworden. Bij haar was het bij de 8e poging raak, nu bij de 2e al! Wat een wondertje!

Ben vandaag de hele dag al 'afwezig'... Wat een onwerkelijk gevoel!

Schreef net ook al op het 'gewone' forum dat ik momenteel een beetje in een lastig pakket zit. Mijn vader heeft in september 09 te horen gekregen dat hij kanker heeft en dat hij waarschijnlijk binnen 1 jaar zal overlijden... We zijn inmiddels 6 maanden verder en hij is idd erg verzwakt. Dit heeft me wel goed aan het denken gezet. Is dit wel het juiste moment om zwanger te raken... Maar, als ik moet wachten tot de rust weder gekeerd is, ik dan zwanger moet raken, dan is mijn dochtertje misschien wel 4 of 5 jaar en dat vind ik een te groot leeftijdsverschil. Ook denk ik dat de familie in deze zware tijd wel wat positief nieuws kan gebruiken.
Vind het alleen wel moeilijk om te bedenken hoe dat voor mijn vader zal zijn... Hij zal aan de ene kant heel blij zijn, maar aan de andere kant zal hij het ook moeilijk vinden omdat hij weet dat hij dit kind waarschijnlijk niet geboren zal zien worden, laat staan zal zien opgroeien...

Daarbuiten... Kan al de spanning, het verdriet en de chaos geen kwaad voor het kindje? Heb het eerst aan mijn ha gevraagd toen zij het spiraaltje verwijderde en zij zei dat ik er misschien wat langer over zou doen om zwanger te raken (nou... niet dus) en dat het verder wel mee zou vallen.

Voor mij is in ieder geval 1 ding duidelijk! Ik moet de komende (inmiddels) 8 maanden goed voor mijzelf zorgen!

Terug
Bovenaan