Yes!!! Eindelijk zojuist mijn eerste zelfgemaakte groentehappen gemaakt!!

A

Anoniem

Guest
Ja ja, ook ik kom ooit dus nog wel van de Olvarit potjes af!! Haha
Tis best leuk om voor die kleinete koken, maar moet er nog even aan wennen.
Heb dan ook geen keukenweegschaal en doe het een beetje op gevoel. Gelukkig weet je van alles hoeveel je koopt en is het makkelijk!

Nou ben best trots op mezelf, nu nog hopen dat Rik het lekker vind!!

X Saskia
mv RIk 04-07-07

Ha Saskia,

daar mag je trots op zijn hoor. Zeker als Rik er lekker van gaat smullen. Olvarit blieft onze kleine man niet dus ik kook al ruim twee maanden zelf. Maak je een mooie foto van zijn eerste mammahapje?

Groetjes van Marloes

hoi saskia,

rik vindt het vast heerlijk! Wat heb je gemaakt?

Ik kook ook altijd zelf voor levi omdat wij met onze oudste echt een potjes trauma hebben opgelopen, volgens mij wil hij nog steeds liever een potje  maar ja dat staat ook zo raar als je 6 1/2 jaar bent he. Levi krijgt ook altijd vers fruit maar dit weekend ging de staafmixer stuk en gelukkig had ik een potje fruit in de kast staan dus die maar gegeve. Jelle (mijn oudste) zat naast me tijdens het voeren en wilde ook wel een hapje (hij eet nog steeds zo slecht zijn fruit) en vond het heerlijk . Zegt ie vanmorgen mam wil je voor mij fruit uit zo'n potje kopen!!!!!!!

Levi vond trouwens voor het eerst iets niet lekker gisteravond: aubergine met tomaat, rijst en kip, nou hij zat te gruwelen en te kokhalzen. Maar even snel wat anders gemaakt en vanavond maar weer een keer proberen.

groetjes chimene
mv levi 12-06-07

Hoi Saskia,

ik ben benieuwd of de kleine het lekker gaat vinden.
Zelf vind ik het ook veel lekkerder hoor, dan die potjes.
En het scheelt een hoop met geld
Ben ook wel benieuwd naar de 1e foto van jou eigengemaakt hapje...

Groetjes Debby.

quote: mamatorist reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-02-2008 14:07:16'));

Ha Saskia,

daar mag je trots op zijn hoor. Zeker als Rik er lekker van gaat smullen. Olvarit blieft onze kleine man niet dus ik kook al ruim twee maanden zelf. Maak je een mooie foto van zijn eerste mammahapje?

Groetjes van Marloes

Hoi Marloes!

Ik zal vanaaf een mooie foto maken!!
Maar alleen als ie het lekker vind hoor!Anders sta ik er wel errrrruugg slecht op hahaha

X Saskia
mv Rik 04-07-07

quote: mammamene reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-02-2008 14:25:39'));

hoi saskia,

rik vindt het vast heerlijk! Wat heb je gemaakt?

Ik kook ook altijd zelf voor levi omdat wij met onze oudste echt een potjes trauma hebben opgelopen, volgens mij wil hij nog steeds liever een potje  maar ja dat staat ook zo raar als je 6 1/2 jaar bent he. Levi krijgt ook altijd vers fruit maar dit weekend ging de staafmixer stuk en gelukkig had ik een potje fruit in de kast staan dus die maar gegeve. Jelle (mijn oudste) zat naast me tijdens het voeren en wilde ook wel een hapje (hij eet nog steeds zo slecht zijn fruit) en vond het heerlijk . Zegt ie vanmorgen mam wil je voor mij fruit uit zo'n potje kopen!!!!!!!

Levi vond trouwens voor het eerst iets niet lekker gisteravond: aubergine met tomaat, rijst en kip, nou hij zat te gruwelen en te kokhalzen. Maar even snel wat anders gemaakt en vanavond maar weer een keer proberen.

groetjes chimene
mv levi 12-06-07

Hoi Chimene!

Ik heb gemaakt (voor 3 porties dan hé) aardappel met kip-sperziebonen-wortel en aardappel kip-wortel-erwten en tartaar-bruine bonen-tomaat.

Dus kan lekker invriezen! In de hoop dat ie het lekker vind dus hahaha!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

quote: debby269 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-02-2008 14:26:48'));

Hoi Saskia,

ik ben benieuwd of de kleine het lekker gaat vinden.
Zelf vind ik het ook veel lekkerder hoor, dan die potjes.
En het scheelt een hoop met geld
Ben ook wel benieuwd naar de 1e foto van jou eigengemaakt hapje...

Groetjes Debby.

Hey Debby!!!

Ja ik heb even geproefd en dacht JEMIG WAAROM NIET EERDER!! Smaakt veel beter dan Olvarit. Het enige wat ik van de olvarit lekker vond waren de bruine bonen met appeltjes!

Nou ben benieuwd!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

He saskia

Wat goed van je!!!Rik zal het vast heerlijk vinden.
Maud lust alleen maar potjes(zal het aan mijn kookkunsten liggen!!!). Probeer het steeds weer, maar helaas.

Nou veel smulplezier vannavond en ben erg benieuwd naar de foto.

Gr Naomi

Terug
Bovenaan