yes einderlijk zo ver zwangeschaps verlof vanavond om 22.00 heerlijk

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,

ja voor mij begint het al vanavond om 22.00 heb er wel zin in hor maar ook eng het komt nu wel heel dicht bij hahahahhah.

heb al dingen op de lijst staan die ik nog wil doen poetsen enz hahhahh.

woensdag naar de baby dump effen weer snuffelen.

hoe lang moeten jullie nog voor het verlof?

doei doei lucy 33.6 weken

Hoi...

Heerlijk he verlof. Ik heb vrijdag mijn laatste dag gehad.... en dan te bedenken dat ik nooit meer 40 uur hoef te werken, maar 24..

Ik heb ook een hele waslijst met dingen die ik nog gedaan wil hebben, gelukkig is mijn man bij huis, dus zal hem maar aan het werk zetten..

Groetjes Evy
34+2

even op mijn horloge kijken...nog 5 uur en een kwartier!!!!!!!!!!!
Ik zit nu op mijn laatste werkdag. Heerlijk! Vanaf morgen lekker middagslaapjes doen (tenminste als mijn dochter het niet in d'r kop krijgt die van haar af te schaffen),  baby-spullen  shoppen, geboortekaartje maken en meer van dat soort leuke dingen. Heb er helemaal zin in!

groetjes, Anne

Hoi,

ik had nog geen zomervakantie gehad, dus die is begonnen op 6 september. Officeel moet ik 1 oktober weer beginnen. Maar vrijdag de 29 ste start mijn verlof. Heerlijk. Ik heb al een hoop gepoetst (tja het is de nesteldrang he) en ik wil nog zo'n hoop te poetsen. Maar de energie begint wel terug te lopen. En die twee daarbinnen zijn zo ontzettend druk dat ik bijna geen ribben meer over heb. Nog even volhouden.

Groetjes Miranda

Ooooooo ik ben jaloers!!!! Ik moet na vandaag nog  8 dagen werken!! vrijdag 5 oktober heb ik mijn laatste werkdag en gaat om 12.15 uur mijn verlof in!! Ben echt aan het aftellen gewoon. Heb nog net niet het aantal uren berekend die ik nog moet!! ha ha ha!!

Geniet van jullie verlof en veel poets plezier!!!

groetjes
Wilma
32 wk

Ik heb sinds donderdag verlof. Was er echt aan toe, was al halve dagen aan het werken (veel last van harde buiken). Zo lekker om gewoon niets te hoeven doen. Ben al babykleertjes aan het wassen, kamertje is bijna klaar. En dan gewoon maar afwachten.

Als fulltime huisvrouw heb je daar helaas geen recht op! De wekker gaat gewoon om 6.45 uur. En alles blijft hetzelfde, tot aan de bevalling aan toe. Wat ik wel voor heb op alle werkenden is dat ik al maanden even ga liggen 's middags. De jongste is nu 21 mnd. en slaapt nog lekker elke middag, de rest zit op school. Maar ik verlang eigenlijk ook wel naar iets om het gevoel te hebben dat het einde echt bijna nadert. Nou ja, dat voel ik wel aan mijn lijf. Nog een week of 6. De vorige kwam 10 dagen te vroeg, dat zou morgen over 4 weken al zijn, dat klinkt wel erg dichtbij!!   Alles is klaar, alleen al die hydrofile luiers en het beddengoed voor de wieg moeten nog gewassen worden!
Geniet van jullie zwangerschapsverlof! Het is zo om.

Francien

Ook ik heb vrijdagavond mijn laatste dienst gedraaid. Om 21.30 uur was ik klaar. Officieel begint mijn verlof vrijdag pas maar ben tot dan toe vrijgeroosterd. Heerlijk!
We gaan nu lekker iedereen bezoeken waar we nog een afspraak mee wilde maken, de tuinen op orde maken en dat soort klusjes. Is het huis mooi klaar en schoon als de beebs er zijn.

groet,
Jinny

Terug
Bovenaan