yes einderlijk zo ver zwangeschaps verlof vanavond om 22.00 heerlijk

Jeetje..lekker zeg. Ik moet ook nog maar 2 daagjes te werken en dan begint voor mij ook het verlof. Heb 3 weken vakantie opgenomen voor m'n verlof en nog 3 weken na mijn verlof dus mag echt optimaal gaan genieten!! Lekker rustig aan doen.
Heb eigenlijk alles al klaar liggen. Moet alleen nog het bedje opmaken.
Wat ik nog niet voor elkaar heb is het geboortekaartje. En (jawel..) de naam... We kunnen er maar niet uitkomen. Echt balen, hoor!! Van de week toch maar weer eens met m'n hubbie gaan zitten brainstormen. hahaha!!

Mams79        
32 wkn en 1 dg

hoi

Ook hier begint het opschieten,12 okt mijn laatste middag werken,aan gezien ik maar 18 uurtijes werk en deze week nog een dag extra vrij gaat het ook op schieten,maar ben er wel aan toe. gr wendy

Sinds afgelopen donderdag mijn verlof, maar nog geen sec. stil gezeten.
Heb dus nog iet echt het idee verlof te hebben.
Morgen nog ff snel met mijn mams de stad in wat laatste dingetjes kopen en woensdag met de buuf naar Ikea. Dat hoord bij verlof!
Het poetsen etc. is begonnen!
Nou, ik vind het trouwens wel heerlijk dat ik even niet aan het werk hoef te denken, geweldig!

Groetjes

quote: Gabrielle26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-09-2007 17:39:52'));

oh ja, 34 wkn + 4 dgn zwanger.....

11 oktober is mijn laatste werkdag of misschien als ik het volhoud nog een week langer. Al die tijd die ik nu extra doorwerk, krijg ik nadien weer langer en dat voor die 2,5 dag in de week werken wil ik best wel ff doorgaan. ik wil nadien echt zo lang mogelijk thuis blijven en neem nadien dus ook nog vakantie op. ben ik tot maart iig thuis.
Ik heb nog geen klachten. Bij mijn dochter werkte ik nog fulltime en heel de dag tillen en bukken doet je dan geen goed. Nu heb ik een 'slaafje'  voor alle til en bukdingen. Wel zo makkelijk. Ik ben dan ook niet meer volledig afdelingshoofd en dat scheelt.

Succes met de laatste loodjes.

Liefs Alma

hai hai,

mijn laatste werkdag is zaterdag 6 oktober! kan niet wachten! ondertussen probeer ik met de afronding van mijn studie zo lang mogelijk door te gaan, maar de concentratie is vaak ver te zoeken, dus dat valt me behoorlijk tegen...
ga liever nog even de stad in, de babykleertjes wassen.. nou ja, jullie herkennen het vast wel!
iedereen suc6 met de laatste loodjes en geniet van je verlof!

groetjes marleen, 31+6 wkn

nou meiden wens iedereen een fijn verlof dat je maar lekker mag tutten en doen voor de baby en natuurlijk lekker even op de bank in de middag wedden dat het allemaal zo voorbij is? ik zie aan de ene kant tegen die nog 9 weken op aan de andere kant vind ik de dagen zo snel gaan dat ik voordat ik er erg in heb lig te bevallen ahhahaha

veel liefs cora

Terug
Bovenaan