Yes! helemaal blij ( cotta nieuws)

Hahaha Terra dus, weet je dat ik helemal niet aan jouw had gedacht stom he!!
Maar wat leuk zeg, gefeliciteerd..

Voel je je goed? herken je al dingen van de vorige zwangerschap?

liefs bianca

Hey Hanneke,

Wat een ontzettend mooi nieuws. Ik ben blij voor je dat alles goed is en dat je nu eindelijk in het "openbaar" mag en kan genieten. Ik hoop dat jouw zwangerschap goed zal verlopen ennuh, vergeet niet te genieten van je kleine mannetje hoor. Leuk ook van dat t-shirt. Ik had voor Merijn ook een t-shirt besteld met de tekst: "Ik ben stoer  want ik word grote broer!" Door hem dat t-shirt aan te trekken zijn we naar de familie gegaan. Het duurde even voordat ze het door hadden.

Groetjes Fonske.

ps. wanneer ben je uitgerekend, want volgens mij scheelt dat niet zo heel veel met je oudste??

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie lieve felicitaties allemaal! Met ons gaat het nog steeds erg goed. Ik ben zo blij dat alles goed is dat ik alle zwangerschapskwaaltjes maar voor lief neem, terwijl die een stuk heftiger zijn dan bij Hjerre. Maar ach dat hoort er maar bij helaas.
Wanneer ik ben uitgerekend weet ik niet precies. Ik vermoed dat ik tussen 20 september en 30 september uitgerekend ben. Ik hoop dat de vk me daar beter bij kan helpen. Ben ook heel benieuwd hoe die gaan reageren. Ben bij wijze van spreken net bevallen hahaha. Hjerre is van 5 juli dus het verschil tussen de kleintjes zal niet groot zijn. 14/15 maanden. Kort achter elkaar. Dat zal best druk worden denk ik...
Ik hou jullie op de hoogte hoor! Ik vind het hier veel te gezellig!

Groetjes Hanneke

Terug
Bovenaan