Yes, ik ben zwanger!!!!

hoi mayke

van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan
wil je ons ook nog even laten weten wat je symtomen waren
vindt ik altijd leuk om te weten.

Liefs jessica

Hoi Mayke

Van Hrte gefeliciteerd!!!

heel veel geluk en gezondheid toegewenst!

quote: Mayke schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-03-2005 17:31:59'));

Hallo meiden,

Ik ben 1 dag overtijd en had al 2 testen gehaald voor morgen, maar dacht ach probeer gauw even, nou binnen de 5 min POSITIEF.
Ik had al het gevoel dat ik zwanger was, maar na mijn miskraam voelde ik elke maand al iets. Maar nu is het dus echt zo. Mijn vriend komt zo thuis hij weet niet dat ik getest heb.

Gr Mayke

hai die mayke,gefeliciteerd jij durft zeg om gelijk te testen ik wacht tegenwoordig met testen want ze brengen mij ongeluk zit nu ronde 5 en jij hoelang heb jij er nu over gedaan dat je zwanger werd??en laat ff weten wat je vriend zei of reageerden ben benieuwd!heel veel geluk samen en met de kleine natuurlijkgr voetbalgek

Ha Mayke,

Waanzinnig zeg! Super gefeliciteerd hoor!
Geniet er samen volop van, en laat wel even weten hoe je mannetje reageerde, zijn we hier erg benieuwd naar! En natuurlijk hoe je het vertelde...
Groetjes J

Hey!
Wat geweldig joh!
Gezellig dat jij ook meegaat naar het novemberforum!
Geniet er van en tot gauw!
Liefs Waterman xxx

hoi mayke,

gefeliciteerd zeg, het lijkt onderhand wel een virus joh, zoveel mensen zijn er zwanger geworden de laatste tijd. Ik hoop dat ik deze maand ook één van de gelukkigen ben, en alle andere meiden natuurlijk ook.
Geniet ervan meid en veel succes!!
groetjes kreeftje

gefeliciteerd meid!!

kunnen we samen naar het novermber forum. geniet net als ik van je zwangerschap en we spreken mekaar vast wel een keer.

veel liefs Nikki

Terug
Bovenaan