Yes..... IK GA OP VAKANTIE!!!!!

Na veel wikken en wegen heb ik vanochtend de knoop doorgehakt. Ik ga op vakantie!! Van 25 juli tot en met 3 augustus zijn de kindjes bij hun vader. En dat is dus ook de tijd dat ik er even lekker tussenuit ga. Ik ga met de bus naar Malgrat de Mar, alleen wel te verstaan. Heerlijk relaxen aan het strand en gewoon 10 dagen alleen maar doen wat IK leuk vind! Hotelletje met volpension dus geen zorgen om het eten! 200 Meter van het strand en dichtbij het Nederlands straatje, voor het geval dat ik heimwee krijg, hahahaha. Wat een luxe zeg! Zit er toevallig nog iemand in die  periode daar?

Ik heb er nu al zin in.

Groetjes Fonske.

ha Meis!

je hebt groot gelijk hoor! Toen ik net alleen was, kon ik met iedereen mee op vakantie, had daar alleen geen zin. Maar de vakantie kriebels waren er al wel... Heb ook lang nagedacht en uiteindelijk gedaan wat ik altijd al wilde: 3,5 week door Peru reizen! Heb dezelfde middag nog geboekt. Iedereen verklaarde me voor gek: in mijn eentje naar een land waarvan ik de taal niet spreek etc etc. ( was semi-georganiseerd hoor!)

Nou... Ik heb er noot geen spijt van gehad! is de beste vakantie van mijn leven geworden, misschien welfs wel beter als mijn huwelijksreis. Juist omdat ik het lef had om alleen te gaan!

dus: YOU GO GIRL!!!!

kus Marieke

Super hoor! OOk ik ben een paar keer alleen op vakantie geweest. Eerst moet je een drempel over, maar eenmaal op vakantie... Ook voor mij waren het de beste vakanties ooit. Het duurt nog even, maar geniet er lekker van!

Annemieke

Jaaaaa! Je hebt groot gelijk meid!
Heerlijk hoor.
Ben er wel es geweest, maar toen was ik 100 jaar jonger en nog slank en goddelijk.

Wat een heerlijk vooruitzicht!

Liefs,

Tessie

Hey Fonske!
Wat goed van je om even aan je zelf te denken!!! Wij gaan niet in die periode naar Malgrat maar ben er al wel eens geweest. Mijn vriendin heeft daar stage gelopen en ik ben haar wezen opzoeken. Malgrat is super leuk! Gezellig een drankje bij de delfseduit halen hahaha.
Liefs Esther

stoer van je!! Echt leuk!!
Ben zelf ook ooit eens alleen weg geweest, en echt, het is zo heerlijk. Je kan alles lekker zelf doen en laten. Het je zin om nog wat te hangen, dan hang je en heb je zin om te slapen dan ga je slapen... Heerlijk!!

Enne, leuke plaats waar je heengaat!

liefs
di silva

Ha lieve Fonske,

Je laat er dan ook maar meteen geen gras over groeien he! Well done!!!!! Wat een heerlijk vooruitzicht en vást veel relaxter dan eind juli in Berlijn zitten.

Lekker man: boekjes mee, nieuwe bikini aan, cocktail in de hand, lekker relaxen in je ligstoel aan het strand........... Klinkt rot hahaha!

Liefs
Susan

Terug
Bovenaan