Voordat ik de vader van mijn kindjes leerde kennen ging ik altijd alleen op vakantie, alleen was het dan georganiseerd (met My Way). Dus zo vreemd is het niet voor me en aangezien ik een vlotte babbel heb, ben ik absoluut niet bang om geen contact te krijgen met anderen. Tenslotte zit ik al zo'n 18-20 uur in de bus, dat biedt al perspectieven. God,.....zo lang....pfffff...wat heb ik gedaan?? Hahahaha.
Ennuh, Daniëlle, volgens mij moeten wij wat uitpraten, want jij was het toch die niet achter me aan wilde rijden naar Italië en jij gaf toch aan dat je later in het jaar zoiets wel wilde doen?? Ik kan alleen maar in de week van 25 juli t/m 3 augustus en vliegen (met of zonder kids) is nu eenmaal veeeeeel te duur. Ik heb het nagevraagd. Het scheelt gemiddeld zo'n 300-500 eurootjes. Je kunt altijd bijboeken in die week, samen met Evy, er was namelijk nog plaats, dan maken we er een feestje van!! Hahaha. Ik hoor het wel van je. Gewoon zielig doen op je werk en zeggen dat je anders helemaal niet op vakantie kunt.
Groetjes Fonske.