Yes..... IK GA OP VAKANTIE!!!!!

Hey Fonske!

Wat een lef heb jij zeg, goed van je hoor!
Ik ben dan weer zo'n tiep van : grote mond maar weinig daden. Ik zou het wel leuk vinden om alleen op vakantie te gaan, maar het uiteindelijk toch weer niet doen.
Maar waarom eigenlijk niet? Je komt daar altijd wel leuke mensen tegen waar je mee op kan trekken, en als je daar geen zin in hebt, doe je het niet! Dat is het voordeel van alleen gaan!
Ik vind het heel stoer van je dat je de knoop hebt doorgehakt! Toppie hoor!

Groetjes van Cissy

Eigenlijk snap ik jou niet.
Je vraagt mij achter je aan te rijden.. en vervolgens stap je zelf in de bus...

Maar trots op je hoor, misschien durf ik het avontuur ook wel aan!

xx

Voordat ik de vader van mijn kindjes leerde kennen ging ik altijd alleen op vakantie, alleen was het dan georganiseerd (met My Way). Dus zo vreemd is het niet voor me en aangezien ik een vlotte babbel heb, ben ik absoluut niet bang om geen contact te krijgen met anderen. Tenslotte zit ik al zo'n 18-20 uur in de bus, dat biedt al perspectieven. God,.....zo lang....pfffff...wat heb ik gedaan?? Hahahaha.

Ennuh, Daniëlle, volgens mij moeten wij wat uitpraten, want  jij was het toch die niet achter me aan wilde rijden naar Italië  en jij gaf toch aan dat je later in het jaar zoiets wel wilde doen?? Ik kan alleen maar in de week van 25 juli t/m 3 augustus en  vliegen (met of zonder kids) is nu eenmaal veeeeeel te duur. Ik heb het nagevraagd. Het scheelt gemiddeld zo'n 300-500 eurootjes. Je kunt altijd bijboeken in die week, samen met Evy, er was namelijk nog plaats, dan maken we er een feestje van!! Hahaha. Ik hoor het wel van je. Gewoon zielig doen op je werk en zeggen dat je anders helemaal niet op vakantie kunt.

Groetjes Fonske.

Dit laat weer eens zien hoe  zo'n sterke vrouw je bent!
Ik vind het heel dapper!
Lekker hoor,warme,lange avonden op het terras naar al die knappe spanjaarden kijken,bah lijkt me niks.
Groetjes Tanja

Heerlijk!! Even er tussenuit en alleen omkijken naar jezelf, je zal het vast super hebben! Wij zitten tegen die tijd weer gewoon thuis, helaas..
Groetjes Laura mv Thom

oh wat lekker!!!
je hebt groot gelijk dat je lekker weggaat, lekker flaneren op de boulevard en zwemmen en lezen en slapen en uit eten en terrasjes en.. en .. en... !!!!!

ben nou al jaloers

liefs Jenneke

Terug
Bovenaan