Hoi meiden,
bedankt voor al jullie lieve reacties. Het gaat goed met ons, maar het is nog erg wennen aan het leventje met zijn viertjes. Onze oudste zoon vindt het helemaal geweldig dat hij een broertje heeft en kan dan ook haast niet van hem afblijven.
Om gelijk nog een vraag te beantwoorden, de dubbele naam is zijn geboortenaam, maar als roepnaam gebruiken we alleen Justin.
Ik probeer steeds op het forum te komen, maar iedere keer komt er weer wat tussen. Het vereist een complete planning om alles op rolletjes te laten lopen met voedingen en alles, om nog maar niet te spreken over het naar buiten gaan. Kortom, ik kom er dus gewoon nog niet toe om mijn bevallingsverhaal hier neer te zetten, maar geloof me, het komt er op vroeg of laat. Ik ben jullie zeker niet vergeten, maar het lukt me gewoonweg niet om aan de pc te gaan zitten, Nu lukt het me even, maar moet zo alweer verder voor de volgende voeding. Aan het eind van de kraamweek kregen we nog een tegenvaller, onze zoon heeft geboortegeelzucht, op zich niet erg, maar het werd maar niet minder en na bloedprikken bleek dat hij tegen de grens van opname in het ziekenhuis aanzat . Waarschijnlijk kwam dit door mijn borstvoeding, ik heb wel voeding en die is ook wel goed, maar omdat mijn zoontje een flinke baby is, heb ik niet genoeg voeding voor hem, wat inhoudt dat zijn geelheid dus niet afgevoerd kon worden. Ik moest toen van het één op het andere moment overgaan op flesvoeding om hem sneller op zijn geboortegewicht te krijgen (want dat was/is hij ook nog niet) en om de geelzucht af te voeren. Maar dat houdt wel in dat ik de bv moest gaan kolven. Als hij dan op gewicht is en de geelzucht is weg, zou ik weer overkunnen op bv. Maar ik heb besloten om de bv (helaas) maar af te gaan bouwen, want als ik nu niet genoeg heb, heb ik dat volgende week ook niet en dat is voor de kleine ook niet goed. Of hij krijgt dan te weinig voeding of ik zit om de 1,5 uur te voeden en dat is ook niet alles als er al één in de rondte loopt. Ik ben nu al 2 volle dagen met de fles aan het voeden en het gaat uitstekend, dus waarom zouden we daar weer aan gaan rommelen. Hij heeft (nog) geen last van krampjes en slaapt dus als een roosje. Afgelopen nacht wilde ik hem wakker maken voor een voeding, maar daar had meneer geen zin in en sliep gewoon door. Dus we hebben die voeding maar geschrapt en laten hem lekker de nacht doorslapen. Heerlijk, hoor, ik hoop dat alles zo goed blijft gaan als nu, hij is bijna op zijn geboortegewicht en de geelzucht is zo goed als weg. En als die nachten ook zo blijven ben ik helemaal blij .
Nou, jullie zijn weer een beetje op de hoogte en ik probeer zo snel mogelijk op het forum terug te komen, maar of dat lukt...... In ieder geval ga ik in januari mee naar het nieuwe forum.
Ik heb ook geen tijd om op alle berichtjes apart te reageren, dus doe ik het even zo : Ik wil iedereen die bevallen is van harte feliciteren met de geboorte van hun kleintje en iedereen die nog moet bevallen wil ik alle sterkte en succes wensen, meiden doe je best !.
Groetjes
Bibi