yes!!! t nieuwe forum!!!

eindelijk weer gevonden..... na eerst flink te hebben geklooid met wachtwoord enz.... maar ik zag dat ik niet de enige was, hihi......
Jammer dat het laatst geplaatste bericht niet naar boven gaat en jammer dat we (nog???) geen foto's kunnen plaatsen....

Ik heb maar eens naar JG gemaild..hoe dat nu zit. Weer geen foto's kunnen plaatsen, weer laatste reactie niet boven. Ben benieuwd of ze reageren. Ik begreep van anderen dat dit niet echt gebeurd. Misschien even massaal stalken haha,

hey meiden

nou, ik heb weer een mailtje gestuurd naar jg.
zowaar kreeg ik binnen 5 minuten een reactie terug! (van mn vorige mailtje nog nooit een reactie gehad)
dit is war er stond.

Het forum is nu inderdaad verhuisd naar de juiste sites. Het is op dit moment niet duidelijk of wij de middelen beschikbaar hebben voor een dergelijke verbetering (foto's toevoegen). Wel kunnen we de klacht van de volgorde van de onderwerpen en reacties ondervangen met een RSS-functie, en dat zullen we dus ook op korte termijn gaan doen.

geen foto's dus, maar wel laatste reactie boven aan.

liefs, do

Hej meiden,

Dankzij onze hyves ons forum weer gevonden!!! Pfff, wat ben ik blij ik had alles al afgezocht, maar idd niet onder BABY...

Maakt ook niet uit, daar ben ik weer!

Liefs Lientje

Ha lientje,
Je bent niet de enige nee, ik had ook al alles afgezocht, op welke hyves zitten jullie eigenlijk? Is dat prive of kan iedereen daar op? weet eigenlijk nog steeds niet wat dat nou inhoud! Whhaha

Groetjes MJ

Hoi MJ,
wij zitten op de voorjaar2008 mama's hyves

Dit is de link: http://voorjaar2008mama.hyves.nl/
Je moet even toestemming afwachten van Trudi, maar ik zie haar morgen, dan geef ik meteen door dat je erop wilt.

Liefs Monica

Terug
Bovenaan