Yes!!! twee streepjes!!

Hey Bats,
wat een onwijs goed bericht zeg. Super. Ga er maar lekker van genieten he....
Hoop dat je idd af en toe nog ff bij ons komt buurten.

Liefs,
Danielle

Lieve allemaal.

Heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes.. doet een mens goed!
Ik ben zo gewent om hier te zijn elke dag dat ik nog vaak hier alle berichtjes zal lezen en eventueel reageer..
Ik heb sinds twee maanden al een gevoelige plek onder in mun buik rechts en dat de afgelopen twee weken behoorlijk verergert.. Nu heb ik vanmiddag een afspraak bij de huisarts om ff te laten onderzoeken of alles goed zit daar beneden.
Ik zal jullie zker op de hoogte houden hoe het gaat verder.. wil gewoon cker weten of er geen cyste of dergelijke zit.. Maar goed... ff afwachten dus..

Veel liefs en nogmaals bedankt.. Bats

Hey Kat.

volgens babybrabbel is mijn uitgerekende datum 24 mei 2006... Ik hoop dan mun vierde kindje te krijgen... ben nu 36 jaar, in februari word ik 37..

liefs Bats

Bats,
veel sterkte vanmiddag bij de HA dan he. Maaruh...komt allemaal goed....en nou lekker genieten......

Liefs,
Danielle

Lieve Annet,

Ik zal je zker volgen hoor, ik ben niet weg... Ik hoop dat het bij jou ook snel raak zal zijn.. Jij ook bedankt!

liefs Bats

Cibi.. Ik ga met je mee naar het meiforum.. en voor alle anderen.. Ik blijf hier lekker buurten hoor.. ben heel erg benieuwd hoe het verder met jullie gaat en hoop dat iedereen snel mag genieten van die tweede streep op de test..

Heel veel succes en geluk allemaal.. Liefs Bats

Hey Bats!
Beetje late reactie misschien (ik had gisteren geen beschikking over internet) maar:
GEFELICITEERD!
Net wat Annet zei, jij bent één van de meiden die hier al was toen ik hier kwam. En jij zat net als ik in ronde 10. Ik ben dan geen 36 maar wel al een hele tijd bezig. En dat geeft mij moed. Ik vind het helemaal geweldig voor je!
Voor mij is het momenteel ook een beetje spannend, ik had gisteren mijn NOD maar nog steeds geen duveltjes....
Ik hoop dat ik gezellig met je verder kan kletsen op het mei-forum. En zo niet, dan vind ik het super dat je af en toe hier nog even gezellig komt buurten.
Meid, geniet ervan!
Liefs Nicole
p.s. heb je het je meiden al verteld? En hoe reageerden ze?

JAAA! Bats! Gefeliciteerd meid!! Wat geweldig voor je!
Zo zie je maar dat wij iets oudere meisjes het ook nog kunnen he .
Ik had gisteren m'n NOD maar tot op heden nog steeds niks.
Hopelijk mogen we samen naar het mei-forum.

Super joh! Geniet ervan.

Kus TeHa

Terug
Bovenaan