Yes, we did it!!!

Ach lieve Steph!

Ik kan me voorstellen dat dit echt een mijlpaal voor je is! Ik hoop nu dat deze beeb nog lekker minimaal 6 weekjes bij mamma blijft en dan heel gewoon via een normale bevalling ter wereld komt!! Probeer nog lekker te genieten van deze laatste weken zwangerschap en natuurlijk van die geweldige oudste zoon Stijn! Wat zal die trots zijn strakkies op zijn kleine broertje!

Groetjes van Cissy

Applaus voor je zelf en de kleine ukkepuk! Ik kan me goed voorstellen dat je met angst, maar ook hoop, naar deze datum aan het toeleven bent! Ik zal duimen voor de komende weken hoor!

Annemieke

Oh meid, wat ben ik blij voor je!!
Zie je wel dat je het kunt!!!

Nu komen er nog 7 heerlijke, en waarschijnlijk wel (lichamelijke) zware, weken aan. Maar wat zul je er van genieten!!!

Geen enkele zwangerschap is hetzelfde, dat heb ik zelf al mogen ervaren. Dus lekker die neus omhoog en be proud!! Nog even lekker zwanger zijn van een klein prachtig en volmaakt ventje..

Nog even en dan zul je vast wel merken dat je manneke "op de deur klopt" om zich aan je te laten zien..

Hou je taai!!

Liefs,

Esmé mv Kay en Gwen

Wauw!!! wat een mijlpaal zeg.
Wat moet je in spanning hebben gezeten, fijn dat het deze keer anders loopt en je kleine wondertje wat langer bij je mag groeien.
Ik wist nog wel dat je een heftige bevalling had gehad maar als ik het zo lees moet ik wel even slikken.
Nou meid, geniet lekker van de laatste weken, op naar een mooie bevalling!!!

liefs Daniëlle.

Terug
Bovenaan