Yes, we gaan ervoor !

Hoi allemaal   !

Leuk dat jullie allemaal zo snel en spontaan reageren zeg ! Echt heel leuk.
En Niek,  we wachten inderdaad tot mijn volgende 1e "natuurlijke" ongesteldheid. Zodoende heb ik een maand foliumtabletten geslikt, kunnen we even aan het idee wennen en  leer ik mijn eigen cyclus een klein beetje kennen (hoop ik).

Dus volgende maand  kan er geklust worden !!  

quote: Niek1981 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-10-2006 16:14:00'));

Hallo Spic en Mo,

Allebei welkom hier!!!
Ik wens jullie heel veel succes met klussen, en hopelijk hoeven jullie niet lang te wachten voor het zover is.

Spic: je bent nu ongesteld, wacht je dan tot je volgende menstruatie voor je er voor gaat? of is dat na deze ongesteldheid al?
Snapte het even niet...ben benieuwd.

Ik wens jullie al het succes.

Lfs Niek

Ik zie wel dat ik het reageren op jullie berichtjes  een beetje moeilijk doe. Hopelijk gaat het nu beter ..... (ben hier natuurlijk ook maar voor het eerst).

Hi !
Wat een hoop nieuwe mensen, gezellig zeg ! Ik ben ook net ingeschreven en nook net gestopt met de pil. Ben al wel begonnen met de foliumtabletjes omdat we het van nu af aan ook niet meer safe doen ! Ben echt superbenieuwd wanneer iedereen zwanger zal worden. ik hoop in ieder geval heel snel, want wachten duurt zo lang !!!
Groetjes, Merle

Hoi Spic,

Allereerst welkom op dit forum.  
Ik vind het erg  leuk om elkaars ervaringen te lezen en ben dus ook al een tijdje aan het meelezen. Maar ik heb nog niet echt actief deelgenomen.

Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje  als jij!
Afgelopen zomer (Juli) hebben mijn vriend en ik besloten om serieus te gaan denken aan kinderen. Op dat moment had ik nog drie strippen op voorraad en we zeiden tegen elkaar; Als die op zijn dan stoppen we ermee! Dat was dus 2 weken geleden!
Afgelopen donderdag (zou anders weer de 1e pil zijn) ben ik officieel gestopt met de pil. Ik vind het allemaal erg leuk en kan haast niet wachten tot het zover is!

Vraag me af hoe mij cyclus zal verlopen, ik verwacht er niet te veel van want na al die jaren de pil geslikt te hebben zal je lichaam wel van slag zijn.

Ik wens jou en alle andere dames heel veel geluk met zwanger worden!

Groetjes Clauw

Hoi Spice,
Nou er breekt een spannende en leuke tijd voor je aan!
Veel plezier met klussen en hopelijk kan je ons snel goed nieuws geven!!
Mijn naam is annie, ben 26,ook getrouwd en zitten nu in de 4de ronde!
Ik heb 4 november mijn nod!!

Veel plezier bij ons!!

Groetjes annie1

Hoi allemaal !

Leuk dat jullie allemaal reageren (en meeleven natuurlijk).

Een erg spannende periode breekt er aan voor ons allemaal. Ik kan ook echt niet wachten tot het zover is .....
Ik dacht altijd dat ik m'n mond niet zou kunnen houden, maar toch is zo'n geheimpje samen met je man (of vriend) natuurlijk wel heel speciaal.
Een hele goede vriendin van mij is deze week uitgerekend dus ik zit er momenteel ook helemaal in (in de baby's), dit versterkt alleen mijn gevoel dus dat zit wel goed.

Nog 1 maandje safe en dan gaan we er echt helemaal voor !

haha leuk hoor.. waarom stop je niet meteen..? nu eerst nog een maandje safe? wat maakt dat maandje nou nog uit..  misschien heb je wel hele goede reden.. waar bemoei ik me ook mee.. wens jullie iig veeel succes!!

Anne

hoi spic9

Wat leuk dat jullie er ook voor gaan.
Wij zijn bezig voor een 2e kindje en zit nu in ronde 1.
9 november is mijn nod dus nog ff afwachten wat het zal worden.
Wel leuk dat je ook op dit forum zit zo kan je toch je worden kwijt zonder dat iemand het door heeft.lucht wel op voor mij wel althans,omdat wij het dus ook niet tegen iemand willen zeggen pas als de 3 maanden voorbij zijn.

succes met klussen straks en hopen dat het snel wat word(voor ons allen)

Terug
Bovenaan