yes yes ben aangenomen

A

Anoniem

Guest
het bedrijf waar ik een paar weken een project moest werken, daar ben ik aangenomen voor minstens 4 maanden, en waarschijnlijk daarna nog langer
ik was zo goed bevallen dat ze me dat hebben aangeboden
het werk wat ik eerst deed was niet echt boeiend, maar nu doe ik waar ik goed in ben....
ben zo blij, helemaal omdat ik bang was dat ik geen inkomsten meer zou hebben, met de bruiloft en een eventueel kindje
we kunnen het goed gebruiken...
en het mooie is dat als mijn contract niet wordt verlengd, dat ik dan genoeg heb gewerkt voor een ww uitkering, mocht ik dan zwanger zijn en niemand me aan willen nemen...
je weet nooit hoe het loopt he
ben in ieder geval 3 dagen overtijd en was vanmiddag zelfs weer een beetje misselijk hihi
tja we zullen zien
ik heb het lekker druk gehad, de dagen vliegen voorbij, maar als het goed is is het nu weer wat rustiger
kuskus

He dat zijn betere berichten zeg.
Proficiat...en ik hoop dat ik je ook snel met iets anders kan feliciteren...spannend hoor!!!
Maar daar heb je inderdaad gelijk in wat de WW betreft...heel slim bekeken van je hihi.
Nou succes en duimen dat het geluk helemaal compleet word

Liefs

Dat is het eerste goede bericht. Op naar het tweede..........

Hoi Fiepke,
Dat is nog eens goed nieuws!!! Ben blij voor je.
Haalt de druk ook een beetje van de (financiele) ketel af he?
Knap trouwens dat je nog niet hebt getest. Ik geloof niet dat ik zo lang zou kunnen
wachten. Ben niet zo'n ster in geduld hebben ben ik bang..
Ik hoop dat je binnenkort nog meer van dat goede nieuws hebt!
Liefs Melanie

ja goed he
ik hoop dat ik het naar mijn zin blijf houden zoals ik het nu heb maar daar ga ik wel vanuit.
het is voor 32 uur dan heb ik lekker een dag in de week vrij
ik hoop ook dat ik meer goed nieuws heb hihi
mijn cyclus was een beetje rommelig, mijn nod lag tussen maandag en vrijdag,
maar omdat ik afgelopen maandag 2 weken geleden krampen had, dacht ik dat dat mijn ovulatie was.
daarom hoop ik nog niet te hard...
maar het fijnste is dat ik niet thuis zit, zodat ik er niet zoveel mee bezig ben met het zwanger worden of zijn enz
het enige wat ik heb is dat ik iedere keer als ik naar de wc moet, bang ben dat de duivels er zijn. maar tot nu toe nog niet!

Wat fijn voor je!!!!!!!!

wat voor werk ga je doen??

liefs LA

nou ik was al 2 weken aan de gang voor een soort project en dat zou binnenkort gewoon aflopen, maar ik was zo goed bevallen dat ik mocht blijven
administratief werk, das wat ik meestal doe...
ben er wel erg blij mee

Terug
Bovenaan