yes yes ben aangenomen

ja echt kei
nu maar hopen dat ik ook nog eens een kindje draag, dan ben ik helemaal in de 7de hemel
kus

Hé die Fiepke,

Ik volg jouw perikelen met spanning.. Al ooit gedacht aan een boek schrijven? Ik vind dat je leuk schrijft en wordt erg nieuwsgierig naar die testuitslag. Maar het feit dat je nu dit positieve bericht hebt betekent dat je in een positieve vibe zit. Misschien komt er dus nog meer. Ik wacht in spanning op een reactie uwerzijds,

Met vriendelijke groeten,

M3

Bijlage: felicitaties voor de nieuwe job.

hihi
bedankt voor je leuke berichtje,
nou een boek schrijven, lijkt me leuk maar volgens mij heb ik daar het geduld niet voor haha
als ik dan begin wil ik dat het afkomt en dan raffel ik het eind af denk ik
tja ben wel blij dat ik mijn hoofd op mijn werk kan zetten en dat ik niet de hele dag aan het zwanger worden denk.
alleen savonds des te meer
ben net naar het toilet geweest, maar heb nu een opgeblazen buik, weet niet waarvan.
ben een beetje bang dat mijn ongi eraan komt, maar merk er nog niets van.
nu maar hopen dat hij weg blijft, ik kan niet anders dan afwachten en ik merk dat dat best lastig is
ben best wel moe dus ik kruip dalijk lekker met een boek in bed, dan denk ik er niet zo aan

Hoi Fiepke

Ik kan je verder niet maar, ik wil je wel feliciteren met je nieuwe baan. Zelf ben ik nog maar net 4 dagen geleden bij een nieuw bedrijf dus het reuze spannend. Hopelijk kom je binnenkort met nog maar goed nieuws.

Groetjes linda

Heee, hardstikke fijn voor je meid!
Dit kon je wel gebruiken, financieel en als afleiding. KEIGOED (op z'n brabants)
Zie je wel, alles komt goed!!!

Alleen jammer dat ik net lees dat je naar bed bent, heb ik je al dagen   misgelopen en dan ga je net naar bed als ik kom.... Kunnen we nog niet samen kletsen.
Jammer!

Welterusten vast!

@woedel; keigoed, maar ook stik leutig (nog meer brabo haha)

haha nog even snel dan
stik leutig ken ik niet, ben ook rondom eindhoven brabants, vandaar
ik heb een opgeblazen buik niet normaal heb het gevoel dat ik hem niet in kan houden
moe, rugpijn, nog steeds een beetje slijmverlies, en ik moest tussen maandag en vrijdag ongi worden, ben het nog niet dus.....
tja als ik iets weet laat ik iets horen
dikke kus en nu echt trusten

Terug
Bovenaan