YES! YES! YES! ik ben ongesteld!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
eindelijk op dag 52 ben ik ongesteld geworden! Ik ben nog nooit zo blij geweest met de rode duiveltjes!!!!!

Wat ben ik blij dat mijn lichaam zijn werk doet! Daar begon ik toch wel aan te twijfelen onderhand....En nu maar hopen dat ik in de komende maanden geen cyclus van 52 dagen krijg. Ik hoop maar dat mijn lichaam na negen jaar pil slikken gewoon even op gang moest komen.

Nou, meiden...ik ben echt superblij! Ik heb op mijn werk gewoon staan juichen van blijschap!

Liefs, Tessje.

He Tessje,

Beetje raar misschien, maar gefeliciteerd met je ongi. Ik hoop dat ik je volgende keer met iets anders kan feliciteren!

Maar voor nu op naar de volgende ronde en heel veel sterkte

Liefs Carina

GEFELICITEERD!!
Ik ben wel jaloers (dit moet wel heel raar klinken). Ik ben begin januari gestopt met de pil en ben nog niet ongesteld geworden. Ik zit op dag 60 .

ha tessje

gefeliciteerd! eindelijk he, nu vol goede moed op naar de tweede ronde!
succes
groetjes mayo

Hoi Tesje,

Kan me voorstellen dat je blij bent om eindelijk weer eens ongie te zijn, zit nu op dag 32 en word al helemaal gek van die onzekerheid! (zit normaal tussen 27 en hooguit 31 dagen )
Mag ik je vragen hoeveel testen je hebt gedaan in die tijd en wanneer je het hebt opgegeven? Voor jouw in ieder geval weer goeie hoop voor de volgende ronde.

Liefs Fem(mi)

Hey meiden!

Bedankt voor jullie lieve reacties!

Sept16, heb je weleens pijn in je buik en rug, alsof je ongesteld gaat worden? Dat had ik wel namelijk, 's avonds vaak. Niet heel erg, maar af en toe dacht ik: mmm, het lijkt wel alsof ik ongesteld ga worden. Maar er kwam dan niets. Echt heel frustrerend. Ik hoop dat je snel ongesteld gaat worden. Geef de moed niet op, hoor!

Mayo, misschien heeft je borreltje wel geholpen, hoor! hihihihihihi. Ik dacht zondagavond: ach, waarom ook niet en het was gezellig. En de volgende dag.....ongesteld! hihihihi

Femmi, ik heb drie testen gedaan. De eerste 4 dagen na mijn, wat ik toen dacht, nod. De tweede anderhalve week later en de derde afgelopen zondag. Ik wist al vanaf mijn nod dat ik niet zwanger was, ik voelde het gewoon. Maar ja, je hoort van die vreemde verhalen dat ik toch maar af en toe een testje deed. Toch is het dan steeds weer een teleurstelling als je niet zwanger bent....
Maar als je normaal tussen de 27 en de 31 dagen in zit en nu op dag 32/33 zit dan kan je toch van het weekend een testje doen?

Succes meiden!!!

Groetjes, Tessje.

Heej tessje

toch lekker geborreld!!!  het werkt wel (waarschijnlijk gewoon een toevalstreffer) maar goed op naar de volgende ronde.
ik heb donderdag mijn nod smane met een heel legertje andere vrouwen van de site.
iedereen succes!
dag tessje zet em op!
groetjes mayp

Hey Tessje,

Bedankt voor je reactie! Ga er  inderdaad van het weekend  weer n test tegenaan gooien.
(mijn vierde, erg he)
Heb sinds vandaag ook roze/bruinige afscheiding (innestelingsbloeding?)  dus begin steeds meer hoop te krijgen.........maar we zullen zien. Laat het t jullie weten als er nieuws is!

Liefs Fem(mi)

Terug
Bovenaan