YES! YES! YES! ik ben ongesteld!!!!!!!

Hey Tessje,

Ik voel eigenlijk erg weinig. Vorige week had ik een beetje last van dat gevoel in mijn buik en rug  wat je hebt als je ongesteld moet worden. Ik had even hoop, maar nee het zakte weer weg.
Ik heb twee keer een test gedaan. Een keer drie dagen na mijn NOD en twee weken later weer. Aangezien ik helemaal niets voel aan zwangerschapsverschijnselen ga ik ook geen test meer doen. Ik heb nl. geen aandelen bij clearbleu.

Moet over twee weken toch naar de ha voor een inwendig onderzoek (lucky me!!! ). Wordt dit jaar nl. 30 en dan wordt je opgeroepen voor een uitstrijkje. Ik ga die vrouw gelijk maar wat vragen stellen hierover. Ze zal waarschijnlijk niet met heel verrassende antwoorde komen (ontpillen ed).

Ik hoop dat jouw cyclus nu regelmatig gaat worden.

Groetjes sept16

Mayo, succes donderdag! Ik ga voor je duimen.........*duim* *duim*

Fem, tja, wat dat kan zijn....ik weet het niet. Het is altijd een beetje dubbel, he?! De ene keer ben je meer ongesteld dan de andere keer. En misschien is het idd wel innestelingsbloed. Ik ben benieuwd wat de test aangeeft....ik hoop natuurlijk dat er streepje komt!!!!

Sept16, balen, he?! Dan voel je wat en dan denk je: nu komt het! Maar nee, hoor, helemaal niets. Ik had zelf wel het gevoel dat er iets rommelde in mijn buik, maar dat het gewoon niet doorzette. Vooral in het begin dacht ik daarom dat het wel goed zou komen. Ik had de huisarts gebeld en die zei idd: als je over een half jaar nog niet ongesteld bent, kom dan maar terug.....WATTTTTTT????????? ellendig!
Ik haal trouwens mijn zwangerschapstesten bij de Kruitvat. Zijn ze 6 euro nog wat...scheelt weer wat. Ik heb begrepen van andere vrouwen hier dat ze gewoon goed zijn. En als ie dan een streepje geeft kan ik altijd nog een clearblue voor de zekerheid kopen....
Nou, heel veel succes en ik hoop dat je snel ongesteld wordt! Uit ervaring kan ik zeggen dat dit heeeeeeel fijn is!!!

Groetjes, Tessje.

Terug
Bovenaan