YES,YES ,YES NA 1 JAAR WORDEN WE BELOOND

Hey meis,

Zo zie je maar weer de wonderen zijn de wereld niet uit!!!!
Van harte hoor en nu maar lekker genieten!!!
En na 8 mndjes een wolk van een baby!!!

Liefs Sandy

lieve meiden bedankt voor jullie lieve reacties mammeloe ook erg leuk dat je nog berichtje achter liet laat jullie allemaal   graag ook snel zwanger zijn/worden ik laat me nu even   na een jaar niet meer te veel zien op het forum maak me anders alleen maar druk om andermans verhalen en dat wil ik niet wil proberen te genieten ,ook ik teste paar dagen voor nod al positief terwijl op het forum iemand vertelde dat dat niet goed was want waarschijnlijk was je dan toch nog niet zwanger zulke verhalen zijn niets voor mij ik ben al zo znel in paniek       meiden allemaal heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel succes en lees heus nog wel eens mee.

Het is je van harte gegund meid! Geniet geniet geniet!

(en heb je je eerste spulletjes al gekocht )

Zoen van Mamaloe

Gefeliciteerd en geniet van al het moois wat er gaat komen!

x Secret Mission

hee,mammeloe en de andere ladys heb eigenlijk voor me zelf nog niets gekocht alleen al wel heel erg veel van vrienden /vriendinnen gekregen kleine slofjes rompers pyamatjes spuugdoekjes badcape te veel om op   t enoemen zeg maar,ik voel me verders redelijk soms wat misselijke vlagen maandag 9 juli naar verloskundige spannend!!!! heb allen wel wat last dat ik soms vloei niet veel maar beetje probeer me er niet te druk om te maken zijn meer mensen die  er last van hebben   groetjes  

Terug
Bovenaan