YES YES YES YES, Volgens mij ben ik zwanger

A

Anoniem

Guest
ooooow ik vind het nu echt reuze spannend.

Gisteren heb ik een zwangerschapstest gedaan, die kan vanaf 1 dag overtijd. Nou die was helaas negatief. Afgelopen maandag heb ik drie testen besteld op het internet, die je kan doe 4 dagen voor de verwachte menstruatie.

Die heb ik net gedaan, en zag niets, dus liep weg. Maar ik dacht ga toch nog eens kijken. En wat denken jullie "Vaag zag ik toch echt een streepje"doe nu volgende week woensdag nog 1. Maar durf haast niet blij te zijn.

Kan eigenlijk wel huilen van geluk. Ik hoop het echt zo graag.

Spannend zeg, ik hoop van harte dat je zwanger bent.
Ik zal voor je duimen.
groetjes rene

Hoi Chippie,

Je hebt ze toch niet van Romed besteld? Daar heb ik hier inmiddels al heel rare verhalen over gehoord. (o.a. dat man/vriend ook positief testte na erover geplast te hebben) Ik gun het je van harte hoor! Hoop dat hij de volgende keer enorm uitslaat! (test) En dat er dus een pracht kindje in je groeit.

Groetjes, Kat

Spannend hoor!

IK hoop voor je dat het raak is.

Groetjes, Sarah

nee daar heb ik ze gelukkig niet van,

Whaha, euhm denk dat ik maar even iemand hier erbij pak, om ook maar een testje te gaan doen.

Heb net ook nog een gewone zwangerschapstest gedaan en mijn moeder ook een laten doen. Nou er zit ook echt daar een vaag streepje in en bij mijn moeder zie je echt helemaal niets.

Wauw Chippie wat super voor je!!
Van harte gefeliciteerd meid!

Toch typisch dat dus niet bij iedereen die testen gelijk heel duidelijk zijn en eerst zelfs negatief aangeven.

Geweldig voor je!! Geniet ervan.

Liefs TeHa

GEFELICITEERD joh,

wat zal je blij zijn, je bent gewoon zwanger!!! geniet er maar lekker van.

groetjes nathalie.

Terug
Bovenaan