YES YES YES YES, Volgens mij ben ik zwanger

Hoi Chippie,
Gefeliciteerd hoor.
Moest je moeder niet lachen toen ze ook een test moest doen van je?
Wens je een fijne en onbezorgde  zwangerschap toe.
Groetjes

ik heb vanmorgen nog 1 test gedaan en deze was al een stuk duidelijker. Dus jah ik ben echt zwanger

Vind het wel eng hoor, want ik heb ongeveer 2 maanden geleden een miskraam gehad.

Hey Chippie, we zijn zelf nog niet bezig, maar ik ben erg blij voor je, gefeliciteerd!!! Ik kan me goed voorstellen dat je het een beetje eng vindt, na wat er de vorige keer is gebeurd... Ik wens je heel veel succes en ik hoop dat je van je zwangerschap gaat genieten!!! Liefs van mij

hey chippie van harte gefeliciteerd!!!

stel je nou eens voor dat je moeder ook een positieve test zou hebben en ook zwanger bleek te zijn.....zou toch wel hilarisch zijn.....en shocking!!

maar goed ik hoop dat deze zwangerschap goed verloopt en dat je heerlijk kan gaan genieten...

ik heb mijn testjes ook al klaar liggen gelukkig niet die van romed....maar matt care geloof ik...die zijn dus wel betrouwbaar??

sjonge voel je je niet vreemd wetende dat er een kleintje in je groeit??

groetjes bri

Wauw gefeliciteerd, ik hoop je gauw te volgen, want heb een heel sterk gevoel dat het raak is. (weet je nooit natuurlijk..)
Ik wens je een hele fijne zwangerschap, en hoop dat het deze keer gewoon goed gaat.

Veel liefs wondernetje

Hai haaa Chippie

Wat een verrassing hee gefeliciteerd hoor!!
Geniet van je zwangerschap!!

Liefs Aarbei  

heeee chippie!!!!

van harte gefeliciteerd meid!!!

heel veel geluk en geniet ervan he?

liefs janine

Hoi Chippie

Gefeliciteerd meid,

Hopen dat het nu goed gaat, geniet ervan!!!!!!!!

Liefs Anke

Terug
Bovenaan