yes ze loopt!!

A

Anoniem

Guest
Jaja, erg duidelijk, ons meisje loopt.
Al vanaf een dag na onze bruiloft liep ze enkele pasjes los, mar kruipen deed ze toch veel liever. heeft zelfs een paar dagen gehad dat als ik haar rechtop zat ze begon te huilen. Dus hebben we haar maar weer helemaal met rust gelaten en haar haar eigen gangetje laten gaan.
Nu liep ze af en toe eens los, meestal als ze ergens eten zag.
De laatst paar dagen "liep" ze heel erg veel op haar knietjes.

Maar nu sinds gisteren doet ze alles lopend, en met een gezichtje, zo trots!!
Ze kijkt alsof het een eitje is wat ze daar doet. Echt lief!!!

groetjes een trotse mama pally

Wat goed!! Wat zul je trots zijn! Het lijkt me zo'n geweldig gezicht..

Hier doet Kay ook enkele pasjes los, maar alleen als hij daarna op iets zachts kan landen of zich ergens dan aan vast kan houden. Maar geeft zichzelf dan wel al een applausje hahaha.. Hij loopt wel al mee aan één vinger, maar steunt er niet echt meer op. Dus het is meer voor zijn geruststelling..

Zal hier denk ik ook niet meer lang duren voordat hij ons gaat verrassen..
Kijk er zo naar uit!

Esmé mv Kay

hé Esmé,

dan zal het idd niet lang meer duren en dan loopt jouw kereltje je ineens voorbij!!
haha ik zie het al helemaal voor me.

Kan me helemaal voorstellen dat je er naar uit kijkt.
Deden wij hier ook, zeker omdat we wisten dat ze het wel al kon. Maar goed dan ineens..... hup kwam madam ineens aanlopen en toen ik zei "goedzo"knappe meid, draaide ze zich omalsof ze wilde zeggen, ik wil het je nog wel eens laten zien hoor!!

kay, zet hem op!!

groetjes pally en een knuffel van Chloë

Hihi,.. ze kunnen zo enorm trots op zichtzelf zijn  hè?
Vind dat altijd zo vertederend..

Esmé mv kay

Wat knap!! Kan me voorstellen dat je supertrots bent. Lijkt me een prachtig gezicht.
Hier duurt het nog wel even, Thom weet net een paar weken hoe hij kan gaan staan en begint voorzichtig langs de bank te schuifelen, maar dat is ook al zo leuk, hij kan ook zo trots kijken, haha.
Groetjes mv Thom

Echt heel leuk ja! Proficiat!
Hoop dat het hier ook snel gaat gebeuren want Tyche loopt nu dus ook op haar knietjes.. zou dat het begin zijn haha!

Gaaf!! Lekker trots zijn hoor! Die heerlijke pukkies met die trotse koppies....... Heerlijk, alsof ze net zélf uit gevonden hebben dat ze op twee benen kunnen staan en dat de hele mensheid daar wel eens wat aan zou kunnen hebben haha.

Geniet maar lekker verder
Susan

Terug
Bovenaan