A
Anoniem
Guest
Hier nog zo'n trotse mama van een meisje dat sinds twee weken echt'zelfstandig' loopt...het is net of ze, als ze eenmaal de smaak te pakken hebben, niet meer kunnen stoppen! Het begon met lopen van papa naar mama, met een apetrots gezicht en tot zwetens toe!! Nu sjouwt ze het hele huis door en kruipt nauwelijks meer...zo schattig dat waggelende kontje! En inderdaad ook zichzelf belonend met een applausje..
Enne, nog zo schattig...we hadden al een paar keer een 'kringetje van jongens en van meisjes' met haar gedaan, gisteren begon ik ermee en voor ik het zinnetje 'maak nu een buiging'kon zeggen ging ze door haar knietjes en boog ze dr hoofdje...smelt! Dat zijn de leuke dingen die je kunt doen als ze lopen dus......go kids, zet m op!
Liefs van een trotse Marcia mv Puck.
Enne, nog zo schattig...we hadden al een paar keer een 'kringetje van jongens en van meisjes' met haar gedaan, gisteren begon ik ermee en voor ik het zinnetje 'maak nu een buiging'kon zeggen ging ze door haar knietjes en boog ze dr hoofdje...smelt! Dat zijn de leuke dingen die je kunt doen als ze lopen dus......go kids, zet m op!
Liefs van een trotse Marcia mv Puck.