yes ze loopt!!

Hier nog zo'n trotse mama van een meisje dat sinds twee weken echt'zelfstandig' loopt...het is net of ze, als ze eenmaal de smaak te pakken hebben, niet meer kunnen stoppen! Het begon met lopen van papa naar mama, met een apetrots gezicht en tot zwetens toe!! Nu sjouwt ze het hele huis door en kruipt nauwelijks meer...zo schattig dat waggelende kontje! En inderdaad ook zichzelf belonend met een applausje..
Enne, nog zo schattig...we hadden al een paar keer een 'kringetje van jongens en van meisjes' met haar gedaan, gisteren begon ik ermee en voor ik het zinnetje 'maak nu een buiging'kon zeggen ging ze door haar knietjes en boog ze dr hoofdje...smelt! Dat zijn de leuke dingen die je kunt doen als ze lopen dus......go kids, zet m op!

Liefs van een trotse Marcia mv Puck.

gefeliciteerd en natuurlijk ben je een supertrotse moeder. Dat hoort toch ook.

Liefs sandra

Wat goed zeg, je mag best trots zijn!
Hier nog geen loop-acties, wel op de knietjes lopen achter de loopwagen en soms een héél klein beetje aan de hand. Maar ze staat steeds beter aan de salontafel, en vindt het ook steeds leuker om te staan, dus dat komt allemaal wel in orde. Isis doet sowieso alles in haar eigen tempo, als mevrouwtje er nog geen zin in heeft dan doet ze het niet. Maar als ze eenmaal heeft besloten dat ze iets wil, kan ze het ook binnen een paar dagen. Nu maar hopen dat ze loopt als nummertje twee arriveert...

Groetjes,
Myrna, mv Isis (05-09-2006) en ...? (april 2008)

Goed hoor gefeliciteerd, met recht mag je een trotse mama zijn hoor!
Groetjes Jolanda mv Francesco

Joepie, wat goed!!!!
Heerlijk dat ze kan lopen en dat ze zo trots is. Dat trotse herken ik goed. Meike glimt ook zo maar die loopt nog langs ALLES en dus ook de la uit de keuken en ja, die kan open hahaha. Ze gaat rustig de hele kamer in de rondte haha.

Genieten maar weet!!!!

Renske mv Meike

Goed gedaan meiske en klap er maar oplos, je mag er super trots op zijn. Bij ons lijkt het zo lang geleden, die eerste stapjes, al weer meer dan 3 maanden, wat gaat de tijd toch snel.

Groetjes Nanda en Tess

Joepie super hoor!!! Ja dan ben je echt trots he!! Ik heb mijn hele telefoongids gebeld om te zeggen dat lili haar eerste stapjes had gezet!!!!

Hihi en nu rent ze me weg..zo leuk!! Knap hoor van je meisje!

Liefs lonneke

Hoi Pally

Wat goed zeg,daar mag je zeker trots op zijn.
Hier duurt het denk ik nog wel even voor dat ze loopt

Groetjes servie mv dana

Terug
Bovenaan