YES!!!!!

Wat een goed nieuws, ik hoop dat je verder een onbezorgde zwangerschap zult hebben!!! En 3 babies, wow, dat heb ik hier nog niet eerder gelezen.

Liefs Noor

dank jullie wel voor alle lieve reacties die jullie me geven... in ieder geval beter dan het bericht wat me nicht me gaf.. ze bedoelt het wel goed maar toch..

we gaan er zeker van genieten en hopen dat alles goed gaat zeker de aankomende weken nog en de rest van de tijd natuurlijk ook.

we zijn heel blij maar ook wel een beetje bezorgt maar dat zal iedereen wel zijn denk ik die zo'n nieuws krijgt...

we zijn zo blij en we genieten er heerlijk van.
we lopen ook allebei met een big smile rond en we kunnen eigelijk niet wachten om het van de daken af te schreeuwen maar toch houden we het nog een beetje geheim voor iedereen we hebben het nog maar aan een paar mensen verteld zoals onze ouders mijn opa en oma en mijn tante en een vriend en vriendin van mijn partner... we gaan het nog aan een stel vertellen en nog aan de broers van mijn partner en verder houden we het nog stil ook al is dat zooooo moeilijk vooral voor mij haha..

we zijn zo blij ;-)

liefs....

Oooooooh....Wauwee!! Wat een fantastisch nieuws, 3 (!) kloppende hartjes! Zit met tranen in m'n ogen :)
Wat een geweldig nieuws voor jullie.

Geniet nog heerlijk van deze mooie en bijzondere wondertjes.

Liefs

Terug
Bovenaan