YES!!!!

Hallo meiden,

Goed nieuws...........

De heledag hebben we in spanning gezeten zoals jullie wel in het vorige bericht hebben gelezen en toen moesten we ook nog een uur wachten in het ziekenhuis zenuwslopend!!! zowel voor mij als voor mijn partner...

Toen we eindelijk aan de beurt waren mocht ik ook gelijk in de stoel zitten voor de inwendige echo...
Ik kon alleen maar tussen m'n vingers door kijken naar de echo (zo gezegt)
Ik wilde eigelijk ook alleen maar horen van de gynaecoloog of er een hartje was..

En ja hoor ;-)

Ik barste in tranen uit zo veel spanning toen ik hoorde dat er een hartje was kon ik alleen maar huilen maar nu komt het...
Er was geen één hartje er waren ook geen twee hartjes maar er zijn drie hartjes en ze groeien alle drie om schema één van de kindjes loopt een beetje voor en de andere twee lopen goed...

Wat een spanning en wat geweldig..

De gynaecoloog zei wel dat het nog wel mis zou kunnen gaan maar de kans is bij mij met drie net zo groot als iemand die één kindje in de buik geeft.

liefs....
 
wat fijn dat die spanning nou weg is, maar meid 3 kleintjes pff spannend hoor, ik vind er 1 al super spannend...
ik wens je een hele goede zwangerschap en hoop dat je vanaf nu kan gaan genieten
 
3 wondertjes!!!!!!!!! Driedubbel gefeliciteerd! Tjonge dat zal een hele happening worden. Zie je het zitten??? Spannend allemaal! Poeh jij zult helemaal tonnetje rond worden!

Geniet ervan!
 
Wow, 3! Gefeliciteerd. Hoe vind je het zelf?
Ik heb wel ervaring met een 2ling zwangerschap, maar neem aan dat 3 niet veel anders zal zijn.

Nou meid, ga lekker genieten van je 3 wondertjes en hou ons op de hoogte!
 
Terug
Bovenaan