YES!!!!

So wat een geweldig nieuws! 3 Hartjes 3 kleine wondertjes. Hoe kan het eigenlijk dat het er 3 zijn...? Ben je wel gewoon op een natuurlijke manier zwanger geworden als ik vragen mag? Je kan wel een blog openen zwanger van een 3-ling. Geniet er lekker van en hou ons op de hoogte!!!

Greetsss
 
dank jullie wel voor alle lieve reacties die jullie me geven... in ieder geval beter dan het bericht wat me nicht me gaf.. ze bedoelt het wel goed maar toch..

we gaan er zeker van genieten en hopen dat alles goed gaat zeker de aankomende weken nog en de rest van de tijd natuurlijk ook.

we zijn heel blij maar ook wel een beetje bezorgt maar dat zal iedereen wel zijn denk ik die zo'n nieuws krijgt...

we zijn zo blij en we genieten er heerlijk van.
we lopen ook allebei met een big smile rond en we kunnen eigelijk niet wachten om het van de daken af te schreeuwen maar toch houden we het nog een beetje geheim voor iedereen we hebben het nog maar aan een paar mensen verteld zoals onze ouders mijn opa en oma en mijn tante en een vriend en vriendin van mijn partner... we gaan het nog aan een stel vertellen en nog aan de broers van mijn partner en verder houden we het nog stil ook al is dat zooooo moeilijk vooral voor mij haha..

we zijn zo blij ;-)

aankomende vrijdag zijn we 8 weken zwanger maar de grote van de kindjes hebben ze berekend van de dag van bevruchting ongeveer 2 weken later en ze groeien goed op schema ;-)

dat we zwanger zijn geworden is niet helemaal op de natuurlijke manier gegaan.
we zijn 2 jaar bezig geweest om zwanger te raken en het lukte steeds niet omdat ik vanzelf geen eitjes aan kan maken en daardoor moest ik medicijnen slikken om eitjes te krijgen.
de eerste keer werd ik gelijk zwanger maar toen bleek het kindje geen hartje te hebben en moest ik een curretage onder gaan. daarna nog een keer medicijnen geslikt maar toen werkte het niet toen moest ik gaan spuiten met puregon om zo eitjes te krijgen de eerste keer had ik wel eitjes maar raakte ik niet zwanger en de twee de keer dat ik moest spuiten had ik 5 eitjes gekregen toen had ik een dag na de eisprong een afspraak bij de gynaecoloog en toen hebben we een vrij verbod gekregen maar dat was al te laat......

een week na de zwangerschaps test had ik al een afspraak bij de gynaecoloog voor een echo maar toen konden ze nog niks zien het was nog te vroeg een week later had ik weer een echo toen zagen ze ik weet niet meer hoe dat heet maar ze zagen drie zwarte rondjes en in twee daarvan zit een kindje in de derde konden ze nog niks zien maar de kans was er wel dat het er 3 zouden kunnen zijn... en de rest weten jullie ;-)

liefs....
 
Wauw wat een goed nieuws.

heel veel geluk.

3 kloppende hartjes dat zou wel heel mooi zijn geweest.

veel succes met de zwangerschap.

groetjes Renske
 
Nou dat is harstikke mooi toch. Wat kunnen doktoren toch veel tegenwoordig. Ik kan me goed voorstellen als je al zo lang probeert zwanger te worden en het lukt steeds niet dat de vreugde extra groot is als het wel lukt. Zeker als het er 3 zijn. Hou ons op de hoogte hoor?!!?

Groetjes
 
Terug
Bovenaan