Yes!

Lieve Daisy,

Wat een geod nieuws meid!! Dat is al het halve werk voor het IVF traject straks. Kan me heel goed voorstellen dat dit een feestje waard is :)

Alvast eet smakelijk en gefeliciteerd.
Succes en sterkte met alles wat komen gaat maar uiteraard houd ik je in de gaten.

Liefs Lynn.

Thanx meiden, jullie zijn super! Stuk voor stuk!

Oh ja, op een ander forum kun je laten pendelen. Ik geloof er niet heilig in, maar heb voor de gein laten pendelen wanneer ik een positieve test zou krijgen.

Alle twee de keren (twee verschillende mensen) kwam er september uit. Ik geloof er niet echt in ofzo, maar dit geeft wel weer een boost aan de hoop en positiviteit die je nodig hebt!

Hey Daisy, dat is super goed nieuws. Eindelijk het geluk aan je kant! Geniet er lekker even van, nu de spanning weer evne uit de lucht is. Spannend wordt t toch wel.
Duim zo enorm voor jullie...
Wenser

Meid wat een ontzettend goed nieuws zeg! Lekker vieren idd. volgende week gaan jullie een spannend tijd tegemoet en wat hoop ik voor jullie dat het snel raak is! Jullie hebben het zo verdiend!

Fijne avond!

Lieve Daisy,

Wat een supergoed nieuws, goede zaadjes zijn het halve werk, hopelijk zet dit positieve nieuws door en hebben jullie maar 1 poging nodig om zwanger te worden van een wondertje.

Ik wil je toch ook veel sterkte wensen de komende periode als het traject echt gaat beginnen.

Liefs Mamamijn

OO wat een goed nieuws!! Zou wel heel mooi zijn als die voorspelling uit zou komen en jullie een positieve test hebben in september!! ik ga het heel hard voor jullie hopen.

Terug
Bovenaan