Yess kleine meid jarig

Vandaag onze prinses jarig,en ineens liet ze gisteravond de tafel los en liep zo naar me toe ,,zoo lief ze had de grootste lol.het gaat nog met vallen en opstaan maar dat hoort erbij.lekker genieten hier.
 
Tijd gaat snel he.

Dat jullie kleine meid al "loopt"! Lisa is nog steeds bezig met het leren optrekken. Al sjeest ze wel kruipend de kamer door...Aan staan vindt ze ook niets aan, tenzij er eten op de salontafel staat... ;)
 
Heej! Gefeliciteerd met jullie kleine meid! Mijn kereltje is volgende week jarig! T word een hele rare dag met een deel bij papa en een deel bij mij. Ik vier de verjaardag volgende week, samen met zijn grote zus, want de week erna zijn ze ook alweer bij hun vader. Dit jaar is me voorbij gevlogen, wat een jaar! maar wel heel leuk om alles van de kinderen me te mogen maken: Mart kruipt en begint zich op te trekken. Hij begrijpt heel goed als je wat zegt, bijvoorbeeld heel zachtjes de kuikentjes aaien, dan doet ie dat met 1 vingertje. Zo lief. Zijn zus begint van de week met proefdraaien op school! dus dat is ook heel erg leuk! Nu zijn we alweer een stapje verder! We zien allemaal wel wat de tijd ons brengt!

Voor alle kinderen die de komende tijd jarig zijn!
EEN HELE FIJNE VERJAARDAG!

liefs
 
Heey dames bedankt voor jullie reactie,blijf het jammer vinden hoor dat zo stil is hier nu,lees graag de verhalen van iedereen.en idd mn dochtertje is een snelle hihi ,echt de snelste van de 5!maarja genoeg tezien ook om dr heen he,ze zal wel denken dat wil ik ook.ben blij dat het met jullie kleintjes ook zo goed gaat.zolang het met de kids goed is redden wij ons als drukke mama ook wel he.en ook ik wens alle aanstaande jarigen een fijne dag
 
Terug
Bovenaan