Yesss! Mijn oude gewicht is bjina terug!

Ha meiden,

Ik heb er inmiddels 7,5 maand over gedaan, maar ik ben nog maar 1 kilo verwijdert van mijn oude gewicht! Ben zo trots op mezelf, want ik heb gemerkt dat het na een zwangerschap veel moeilijker afvallen is als ervoor... ben nu inmiddels 16 kg kwijt (8 direct na de bevalling en nu nog 8 op eigen kracht), zodra ik weer 55 kg weeg heb ik mezelf beloofd lekker te gaan shoppen  Zijn er meer meiden die er ook zo lang over gedaan hebben?

X Femke

Hoi hoi,
Wat goed zeg!!!
Hier zitten er ook nog 5 a 6 kilos teveel eraan ik vind het ook vreselijk heb het wel geprobeerd om er wat aan te doen en dan gaat het twee drie weken goed en dan val ik weer terug en ga savonds weer lekkere dingen zitten eten!

Wat heb jij gedaan om weer bij je oude gewicht te komen????
Groetjes Mina

Hoi Mina

Ik heb ook al meerdere pogingen gedaan hoor, maar volhouden he? Dat vond ik ook het moeilijkste, ik ben geen zoetekauw maar een tosti, toastje of bakje chips kan ik moeilijk weerstaan. Ben ook een enorme broodliefhebber, en dan het beleg er lekker dik op, of nog beter: 2 soorten op 1 broodje. Ik heb dus eigenlijk het brood laten staan, neem 's ochtends 3 crackers, s'middags als lunch 4 crackers, gewoon avondeten en een beetje fruit tussendoor. Ik denk dat de avondsnacks laten staan bij mij nog het meeste geholpen hebben en ook op de fiets naar het werk gaan, heen en terug 10 km op een dag is toch weer wat lichaamsbeweging. Oja en veel wandelen met de kinderwagen.
Maar het is wel moeilijk hoor, ik moet zeggen dat ik tijdens mijn zwangerschap ook wel echt heel veel gegeten heb.... dat doe ik een volgende keer niet meer

Groetjes Femke

Hoi Femke,

Wat goed dat je bijna je oude gewicht weer hebt. Ikzelf ben nog 2 kilo verwijderd van mijn gewicht van voor mijn zwangerschap. De 1e 10 kilo waren er na de bevalling vanaf en vanaf half juli ben ik bewust aan het eten geslagen en ben ik nog eens 8 kilo afgevallen. Ik ben heel bewust gevarieerd (niet altijd hetzelfde als ontbijt en lunch) gaan eten en ga me niet te buiten aan zakken chips, rollen koekjes en repen chocolade. Ik neem nog wel eens een koekje of 1 handje chips en kan me daarna heel goed inhouden om niet meer te nemen. Ook houd ik er een volgende dag met eten (tussendoortjes) rekening mee. Waar ik in het verleden niet de discipline had, lukt het me nu wel. Een stok achter de deur is wel dat we niet te lang willen wachten met een tweede en ik wil eigenlijk dan wel weer op mijn oude gewicht (of eronder) zitten. Verder inderdaad ook veel wandelen e.d.

Succes met de laatste kilo!

Groetjes,
Karin

Hoi,

Wat goed zeg dat je bijna op je oude gewicht weer bent.
Ik heb helaas nog 7 kilo te gaan voordat ik weer op m'n oude gewicht zit.
Doe vaak pogingen en een paar weken gaat het goed en dan helaas weer terug vallen, door dan indd weer eens te vaak lekkere dingen snoepen.
Ook ben ik niet aan het sporten of zo, maar loop indd erg veel. Helaas wil dat nu niet meer met dat prut weer!!!
Maar goed we doen straks gewoon weer een poging, want ook ik wil graag weer op m'n oude gewicht zitten.

Liefs marielle

heyhey

goed hoor van je!!!

ik zit nog steeds op 10 kilo "teveel"
was in mn zwangerschap 20 kilo aangekomen. van 48 kilo naar 68 kilo.
na mn bevalling was ik gelijk 8 kilo kwijt, en 2 kilo tussen toen en nu.
weeg nu 58 kilo, vind het best zo.
ik doe er ook niks voor ofzo. nadeel vind ik wel dat bij mij alles aan mn billen en heupen blijft zitten. mn buikje is al weer bijna zoals voor mn zwangerschap maar qua broek ben ik toch wel een maatje omhoog gegaan (38)

vind het wel knap voor je hoor :D
en als je je streef gewicht heb behaald mag je idd zo trots zijn dat je lekker mag gaan shoppen hihihihi.

succes verder met de laatste paar kilo's

liefs, do

Hoi

Ik zit sinds een paar weken onder mijn gewicht van voor mijn zwangerschap. Voor mijn zwangerschap woog ik 63 kilo, een dag voor de bevalling 72 en nu 61 kilo. Ik was niet veel aangekomen, dus dan is het ook makkelijker afvallen. De laatste lootjes vanaf 65 kilo heb ik wel even wat serieuzer moeten opletten wat ik ging eten. ik ben nu erg tevreden met mijn gewicht.
Fijn dat jij ook al zo lekker bent afgevallen.nog even en je hebt je oude gewicht weer. Ik denk dat het bij mij ook wel uit maakt dat het mijn tweede kindje was, dus het echte meisjes figuur had ik al niet meer.

groetjes grietje

Terug
Bovenaan