Yesss! Mijn oude gewicht is bjina terug!

Wat goed zeg, fijn he als je weer je oude lijf een beetje terug krijgt.
Hebben jullie borstvoeding gegeven, zou dat echt uitmaken?
Ik was zelf na een maand of 5 al weer twee kilo onder mijn gewicht voor ik zwanger werd.
Ik denk dus misschien door borstvoeding te geven, of gaat dit niet altijd op?
Zoals jullie hebben kunnen lezen ben ik weer zwanger en zal ik weer gaan uitdijen, maar gelukkig was ik al meer dan genoeg kwijt.
Gelukkig maar!

Succes met die laatse kilo's allemaal!

liefs Toetje

Ik ben in mijn zwangerschap ruim 25 kilo aangekomen.
Heb ook een trotse zoon gebaard van ruim 9 pond.

Langzaam na 6,5 maand (zonder sport) 20 kilo kwijt.
Maar die 5 kilo  blijft eraan en wil ik ook niet meer kwijt,  haha! Ben blijer met mijn lichaam na de zwangerschap. Veel vrouwelijker, meer heupen, meer borsten.
Ik draag graag maat 38/40, heerlijk! Past ook veel mooier bij mijn lengte (1m75)

Ik was maar 8 kilo aangekomen tijdens mij zwangerschap en na mijn bevalling 3 kilo lichter dan voor de zwangerscjap. Maar oamdat ik borstvoeding gaf ben ik vele gaan eten en dat is een beetje ERG veel geworden waardoor er zo 5 kilo aanzat AAAAAAAAh. Nu dat ik gestopt ben met de borstvoeding ben ik meteen gaan lijnen en al drie kilo kwijt. Ik wil er graag 10 afvallen ben dan 5 kilo lichter dan voor mijn zwangerschap maar wel erg trots. Over een jaar willen we voor nr 2 gaan en wil dan gaan tien tonner zijn dus. Maatje 38 is in zicht en ook mijn schoonheidsbehandeling. Mijn beloning als ik het gehaald heb.

Nog 7 te gaan dus.Tis wel jammer dat mijn borsten zo klein zijn geworden nu :(

gr van Mariska

Hoi
Helaas zit ik nog ver van mijn gewicht af, na de bevalling zat ik bijna op mijn oude gewicht op 2 kg na.
En nu helaas weer plus 10 mijn schildklier blijkt te traag te zijn mogelijk naar een onsteking aan de schildklier tijdens de zwangerschap.
Volgens huisarts moet ik geduld hebben en komt weer goed maar ik baal echt vreselijk.

Groetjs

En dan heb ik echt niet te klagen... nu niet tenminste. In het begin van de zwangerschap goed en lang misselijk geweest, waardoor ik 6 a 7 kilo onder mn gewicht zat. Daarna zo'n 12 kilo aangekomen. Na de bevalling weer gelijk 7 kilo lichter en in twee weken tijd nog eens 4 a 5 kilo eraf. Ik let niet op wat ik eet, ja het moet gewoon gezond zijn en ik mag dus nog een beetje aankomen om op mn normale gewicht (57) uit te komen... dan heb ik weer wat reserves.
(Waar die misselijkheid toch niet goed voor was...     ?)

Hoi,

Wat goed zeg! Ik was na de bevalling direct zo'n 8 kilo kwijt (vocht, vocht, vocht en oja... een baby) en moest er zelf nog ongeveer 6 afvallen om op mijn gewicht vóór mijn zwangerschap te komen, maar ik ben alleen maar aangekomen! Niet erg veel hoor, een kilo of 2/3, maar blij ben ik er niet mee... Ik kan de motivatie maar niet te pakken krijgen, erg frustrerend!

Groetjes,
Myrna mv Isis en Nika

Wat leuk zoveel reacties, ben echt jaloers op de meiden die na de bevalling nog minder wogen dan ervoor.... hoe krijg je dat voor elkaar???? Ik had echt vreetaanvallen nadat de eerste misselijkheid over was! In elk geval zijn we allemaal goed bezig om weer in ons oude velletje te passen!  Ik heb inmiddels al een shop-date gepland met mijn moeder, in de herfstvakantie gaan we gezellig met zijn tweetjes een dagje stadten, Daantje blijft dan de hele dag bij de andere oma, luxe zo'n dagje voor jezelf  (en dan te weten dat ik vroeger zo'n beetje elk weekend wel in de kledingwinkels te vinden was...!)

Geniet van jullie kleintjes, die zijn die extra kilootjes toch echt wel waard!

Liefs Femke

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

als ik dit lees word ik verdrietig,voor mijn zwangerschap woog ik 62kilo en had altijd een buikje (die ik nu echt mis)tijdens de zwangerschap woog ik op het eind 78kilo maar   je zag bijna niks dat ik dik was ja had een buik van 140cm allles zat dan ook bijna aan mn buik,door een te grote baby 4395gram en 54cm kreeg ik uiteindelijk een spoedkeizersnee en daar is mn buik echt niet mooier op geworden:( het hangt nog steeds na beneden en boven lijkt nog zwanger vorm zeg maar...
ik word elke dag weer zo verdrietig ervan...
na de bevalling zat ik na een paar weken op 68 a 69 kilo en nu zelfs weer op 71kg:(

maar ik snabbel idd savonds ook wel aardig
overdag bijna niks en dan met eten wel normaal,maar dan heb ik savonds weer zin in een stokbroodje met kruiden boter op blokje kaas,en hoe depri ik ook word van mn lijf ik kan er niks aan doen helppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp

Terug
Bovenaan