Yippie daar is mijn menstruatie.....

@ Anneke pfff spannend even!!

@ secretmom dan ben je sneller dan ik, ik ben 7 maart bevallen!! Ben benieuwd wanneer t bij mij komt!

Hier ook nog niet ongesteld, Connor is nu bijna 7 weken...... geeft wel bv dus dat zou een verklaring zijn. Ik laat donderdag weer een Mirena plaatsen dus hoop dat het nog een paar daagjes langer weg wil blijven. Dan ben ik er voor de komende 5 jaar weer vanaf ;-)
Na 2 jaar proberen zwanger te worden heb ik nu wel weer genoeg van het ongesteld zijn (had daarvoor ook een Mirena).

hier ook nog niet ongesteld en antonio is nu 8 weken, zit er ook niet met smart op te wachten hoor en heb 29 mei gesprek met gynaecloog voor steriliseren (of hoe dat dan ook heet).

annake spannend hoor is toch altijd wel en risico he

ik heb mijn menstruatie niet afgewacht. omdat de bv niet lukte al snel begonnen met de pil, de eerste strip gehad, direct ongesteld, en gister met de 2de strip begonnen, eerste cyclus is weer rond. geen regenjassen meer nodig hier. jahoe!!!!

Ik moet nog maar even afwachten denk ik. ze zeggen dat de mensturatie ongeveer 6 tot 8 weken na de bevalling weer opgang komt als je fv geeft. dan heb ik nog 2 weken haha......

De pil ligt alweer klaar in de kast. dus klaar om mee te beginnen.

we wachten af...

Terug
Bovenaan