Yoëll heeft lol en mama troep (foto's)

Wat een lol zeg, ik zou alle kerstpakketen vragen

Ontzettende leuke foto's.
Liefs sandra

Heerlijk dat je gewoon de ruimte krijgt op lekker te spelen en te ondekken, zo hoort dat!
Wat zul jij een lol hebben gehad!

Esmé mv Kay

Haha, geweldig!
En zoals die kat naar 'm zit te kijken.... je ziet 'm denken: "Dat vindt het baasje vast niet leuk".

Liefs,

Tessie

haha geweldig! heerlijk dat je hij lekker de ruimte krijgt om te rotzooien, en ach die rommel heb je er dan wel voor over naderhand!

liefs Jenneke mv Ivar

Wat is het toch een lekker ventje, om op te vreten!

Geef hem een dikke knuffel.

Liefs Nanda

Wwwhaaaa, leuk is dat hé??? Wij weten wel hoe we de mama's aan het werk kunnen houden..

groetjes Chloë dv pally

Joh hey, Yoell: doe mij zo'n moeder!! Toen het kerstpakket van mijn papa werd afgeleverd dit weekend, mocht ik niet eens al die leuke snippers eruit halen.......... alleen maar in de bijkeuken en toen was de lol er wel snel af..

En het gekke is, dat mijn mama wél erg moet lachen om jouw actie!!  Maar ja, jullie gaan dan ook verhuizen haha

Groetjes
Sophie

OH! wat leuk en gezellig ziet het eruit! De kat op   de achtergrond zit of te kijken van het interessert me geen moer of zo van: hé, daar had ik lekker een slaapplaatsje van kunnen maken!
En je hebt gelijk hoor, als je hem met zo'n lach op het kopiie ziet, ga toch lachend stofzuigen daarna?

-X- Marieke

Terug
Bovenaan