Yo Flausmaus, I.

YO SIMOON!!!

Lief dat je aan me denkt!! Ik heb inderdaad nog een paar daagjes te gaan.
Donderdag is mijn NOD!
Ik durf niet te hopen maar het is toch een maand waar er wat dingen zijn die op een zwangerschap zouden kunnen duiden.
Maarja wat ik al zei ik durf niet te hopen want als ik dan gewoon weer ongi wordt komt het des te harder aan.

Maar hoe is het met jou?? Anything new under the sun?

lfs inge                            

HEY Ing,

Gruwelijk wat spannend. Ik ben als een gek aan het duimendraaien en instralen. Ik doe alls voor je als je dr maar zwanger van wordt. Ga op mn kop staan, ga zelfs voor je in het reuzerad..........

Nog ff volhouden t wachten, succes!

Dikke knuffiebuf
Sjan

Helaassssss.....vandaag  zijn de pijn in mijn borsten en de andere kwaaltjes wegevallen en mijn buik doet pijn zoals hij pijn doet als ik ongi moet worden. Ik weet dus bijna zeker dat ook deze IUI niet is gelukt. Zeker weten doe je het nooit maar als de kwaaltjes weg vallen weet ik hoe laat het is. Dit had ik ook toen ik de MK kreeg.

Noortje de volgende dingen herkende ik van mijn vorige zwangerschap:

Sterk reukvermogen
Erg pijnlijke borsten
De week na mijn IUI veel gedoe in mijn buik gehad en na de 'innesteldag' werd alles lekker rustig (allemaal heel erg anders dan normaal)
Bruinige tepels
Veel huilen
enz.
Ik heb ook heel sterk het idee of eigenlijk weet ik het zeker dat er wel iets is gebeurd maar dat het niet is blijven plakken. Dit gebeurt natuurlijk in 60% van de prille zwangerschappen maar normaal heb je dat niet in de gaten. Wij wel natuurlijk wat wij van deze site letten op elk pijntje en dingetje.

Ik hoop nu maar dat ik zsm ongi wordt dan kan ik weer verder met alles. Dit is echt niet leuk!

Hoi Inge,
Wat shit zeg! Dat je denkt dat je ongesteld gaat worden. Maar ik heb altijd begrepen dat het heel erg op elkaar kan lijken en verhalen genoeg gelezen op internet over vrouwen die dachten dat ze ongesteld gingen worden en dat het gewoon raak was.......
Ik vind het altijd zo moeilijk om iets oppeppends te verzinnen maar als het echt zo is, en je wordt ongesteld, gewoon weer voor de volgende gaan!!!! Eens is het raak.
Ik sprak laatst een stel waarbij de eerste icsi was mislukt. En icsi is hun laatste kans omdat hij bijna geen en goede zaadcellen heeft. Ik bedoel, dat is pas erg. Jij en ik hebben IUI als kans en als dat niet lukt, altijd nog een tweede kans met ivf of icsi. Dus het einde is nog lang niet in zicht. Hoe rot het af en toe ook is. Dus hou vol hoor!
groetjes Noor

INGE!!!!!

T is vandaag Donderdag...ik heb nog nergens gelezen dat de rode duivels zich al hebben laten zien..dus ondanks je verhalen hierboven blijf ik nog effe voor je duimen!!!!!

Hier gaat alles redelijk... Druk, druk , druk in de weer in het ziekenhuis...
Als het goed is (nou ja..tenzij ik dus voorlopig niet ongesteld ga worden) heb ik volgende week een botscan en róntgen foto's voor mijn spier ziekte ..en volgt er een kijkoperatie bij de gyn... Dussse...van mij mag deze week wel wat langer duren..

Uiteraard heb ik ook weer alle zwangerschapsverschijnselen... Ha..zoals elke maand, voor mij dus geen positieve voorspelling..ik gooi het erop dat we nog wel effe bezig blijven dus..

Waar ik nog wel nieuwsgierig naar was; je schreef dat je aan je voeten moest worden geopereerd..waarom dat zo?? Zelf sta ik ook op de O.K. lijst voor iets soortgelijks..T is maar net wat zich eerst aanmeld..de O.K. of een zwangerschap..jaren heb ik alles   uitgesteld..voor het geval dat..maar nu zet ik toch maar eens door.

Oke ..last but not least.,,

Ik ben zo benieuwd.... Laat je me niet te lang wachten??

He Simoon,

De eerste bruine prut is alweer gearriveerd dus helaas niet zwanger denk ik. De hel zal nu wel snel losbarsten. Ik jank al 2 dagen. Pfff deze keer valt ie echt hard hoor.

Ik heb al een paar jaar last van veel pijn in mijn voeten. De podotherapeut probeert steeds weer wat nieuws met steunzolen. Nadat er foto's zijn gemaakt is gebleken dat de botjes in mijn tenen groter zijn dan de pezen en dat mijn tenen dus steeds uit het kommetje worden getrokken. Nu worden de botjes in mijn tenen ingekort zodat de verhouding weer terug is. De arts hoopt zo de pijn weg te nemen. Mijn voet wordt er wel wat stijf van. Ik ben nu dus weer ongi geworden waarschijnlijk en ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Eindelijk van die ondragelijke pijn af zodat ik weer kan wandelen enz. of eerst die zwangerschap realiseren. MOEILIJK!!
Wat mankeer jij aan je voeten?
lfs inge

Terug
Bovenaan