Yo Flausmaus, I.

K*T meid...
Rot..

Nou je voelt je al klote genoeg denk ik nu...dus met ergere dingen hoef ik nu niet aan te komen zetten (hoe   zwaar t is en hoe moeilijk om verder te gaan)

Ik hoop in ieder geval dat je voor jezelf weer wat positiefs aan kan maken zodat je er toch weer voor gaat..hebben jullie ook 6x IUI en dan vervolgens 3xIVF??

Mijna fwijking aan mijn poten is dat oa mijn enkels te zwak zijn om mij te dragen...
Hypermobiliteits syndroom..t herstelt niet, maar verergert..
dus mijn enkels moeten weer ingebonden worden...spier uit de kuiten wordt in de enkels geplaatst.
Ik heb het 2/3 jaar uitgesteld vanwege onze wens..maar nu heb k t dus zo gedaan...wie t eerst komt wie t eerst maalt..oproep OK of zwangerschap..

Dikke Knuffel
simoon76

Jeetje Simoon dat is niet zo best dat met je enkels. Als het tegenzit dan zit het ook goed tegen he! De keuze is en blijft moeilijk maar ik denk dat je het handig doet zo. Als je zo zwaar wordt vanwege een zwangerschap dan doet dat waarschijnlijk ook vreselijke pijn in je enkels dus verstandelijk gezien kun je beter eerst geopereerd worden. Maarja die kinderwens he.........we willen dat toch nog veel liever!

Wij krijgen inderdaad ook 6 x IUI en dan 3 x IVF. We hebben al een indicatie voor IVF gehad omdat het zaad toen erg slecht was. Als het daarna weer slecht zou zijn zouden we meteen doorgaan naar IVF. Maar je raad het al...het was zowaar een keer goed dus hups door met IUI.
Voor IVF is er helaas een flinke wachtlijst. Daar baal ik wel van hoor. Maargoed als het zover komt dat laat ik in de tussentijd mijn voeten doen en gaan we nog een keer lekker op vakantie. (zei ze stoer maar ze vind het niet leuk haha)

lfs inge

Terug
Bovenaan