Yoehoe!!!!! Hij heeft me gevraagd!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo!!!

Ja, ik weet niet waar ik moet beginnen, maar ik zal maar beginnen met:
WIJ GAAN TROUWEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

We hadden het er al langer over, maar ik vond dat mijn vriend mij moest vragen (ja, ouderwets hé?)
En hij vond dat ik hem ook makkelijk kon vragen, want "ik ben harstikke modern, behalve daar niet in"zegt ie dan.
Hij heeft het er al met meerdere over gehad, en wou de knoop al langer doorhakken, maar nooit een geschikt moment.
Tot aan net dus.
Hij was allemaal al aan het ijsberen, en vond dat al een beetje raar zeg maar.
Dacht eerst dat hij achter de comp. wou (laptop is kapot,dus moeten deze delen).
Maar dat was dus niet zo, hij was gwn harstikke zenuwachtig!!

En toen stond ik op, en ging hij ineens op zn knieeen, gaf me een doosje en vroeg: lieve schat, wil je met me trouwen??
Want ik weet zeker dat ik met jou en Dylano oud wil worden, jullie zijn mijn leven!!
Zoooo liefffff!!!
Ik tuurlijk helemaal overompeld en omhelsde hem van geluk.
Toen vroeg hij ineens: maar je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn vraag??
Ikke: JAAAAAAAA, TUURLIJK!!!

Ik voel mijn hart nog bonken zeg!! En ben helemaal aant shaken, whaha!!

Sorry voor mijn lange en mss wat overdreven verhaal, maar ben zooo blij en gelukkig!!

Groetjes Debby.

Hoi Debby,

gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd
gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd

groetjes van marloes

Hoi Debby,

Ik zit wel op mijn werk en lees stiekem wel eens op het forum. Ik wil je toch ontzettend feliciteren.

Geniet ontzettend van de voorbereidingen en de vast hele leuke reacties.

Groetjes
Inge

Wat leuk!!!!!!!
Van harte gefeliciteerd!!
Ik wacht nog steeds... ;-) heb wel vorig jaar een prachtige ring gekregen maar de grote vraag is nog niet gesteld...

Geniet maar van de voorpret!
Groetjes,
Laura

Hee Meid

Van harte gefiliciteerd, ohhhhhhhh wat super zeg. Nu lekker al die voorbereidingen treffen, en fantaseren over de grote dag.
Laat ons wel meegenieten in de zin van, hoe de voorbereidingen allemaal lopen he!!!!!!!!!!!!

Super meid, helemaal in de wolken zeker!!!!!!

Geniet ervan.
Liefs Naomi

Gefeliciteerd Debby!!!

Ook ik ben gevraagd met valentijnsdag! Wanneer  is de grote dag?

Groetjes Martine

Wat een leuk nieuws!!!
Gefeliciteerd hoor, geniet maar lekker van dit gevoel en dadelijk veel plezier met alle voorbereidingen!!

Liefs Saskia

JAAAAAAAHAAAAAAAAA!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

x ing

Terug
Bovenaan