A
Anoniem
Guest
Hallo!!!
Ja, ik weet niet waar ik moet beginnen, maar ik zal maar beginnen met:
WIJ GAAN TROUWEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
We hadden het er al langer over, maar ik vond dat mijn vriend mij moest vragen (ja, ouderwets hé?)
En hij vond dat ik hem ook makkelijk kon vragen, want "ik ben harstikke modern, behalve daar niet in"zegt ie dan.
Hij heeft het er al met meerdere over gehad, en wou de knoop al langer doorhakken, maar nooit een geschikt moment.
Tot aan net dus.
Hij was allemaal al aan het ijsberen, en vond dat al een beetje raar zeg maar.
Dacht eerst dat hij achter de comp. wou (laptop is kapot,dus moeten deze delen).
Maar dat was dus niet zo, hij was gwn harstikke zenuwachtig!!
En toen stond ik op, en ging hij ineens op zn knieeen, gaf me een doosje en vroeg: lieve schat, wil je met me trouwen??
Want ik weet zeker dat ik met jou en Dylano oud wil worden, jullie zijn mijn leven!!
Zoooo liefffff!!!
Ik tuurlijk helemaal overompeld en omhelsde hem van geluk.
Toen vroeg hij ineens: maar je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn vraag??
Ikke: JAAAAAAAA, TUURLIJK!!!
Ik voel mijn hart nog bonken zeg!! En ben helemaal aant shaken, whaha!!
Sorry voor mijn lange en mss wat overdreven verhaal, maar ben zooo blij en gelukkig!!
Groetjes Debby.
Ja, ik weet niet waar ik moet beginnen, maar ik zal maar beginnen met:
WIJ GAAN TROUWEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
We hadden het er al langer over, maar ik vond dat mijn vriend mij moest vragen (ja, ouderwets hé?)
En hij vond dat ik hem ook makkelijk kon vragen, want "ik ben harstikke modern, behalve daar niet in"zegt ie dan.
Hij heeft het er al met meerdere over gehad, en wou de knoop al langer doorhakken, maar nooit een geschikt moment.
Tot aan net dus.
Hij was allemaal al aan het ijsberen, en vond dat al een beetje raar zeg maar.
Dacht eerst dat hij achter de comp. wou (laptop is kapot,dus moeten deze delen).
Maar dat was dus niet zo, hij was gwn harstikke zenuwachtig!!
En toen stond ik op, en ging hij ineens op zn knieeen, gaf me een doosje en vroeg: lieve schat, wil je met me trouwen??
Want ik weet zeker dat ik met jou en Dylano oud wil worden, jullie zijn mijn leven!!
Zoooo liefffff!!!
Ik tuurlijk helemaal overompeld en omhelsde hem van geluk.
Toen vroeg hij ineens: maar je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn vraag??
Ikke: JAAAAAAAA, TUURLIJK!!!
Ik voel mijn hart nog bonken zeg!! En ben helemaal aant shaken, whaha!!
Sorry voor mijn lange en mss wat overdreven verhaal, maar ben zooo blij en gelukkig!!
Groetjes Debby.