Yoehoe!!!!! Hij heeft me gevraagd!!!!!!!!!!!!

Hoi Jessica,

nee, voor mij geen jurk hoor!!
Ik heb helemaal nix met jurken.
Ik kijk wel... ik neem mijn zus wel mee, whaha!!

Groetjes Debby.

quote: debby269 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-03-2008 11:19:28'));

Hoi Mariska ( en de anderen tuurlijk  ),

wij hebben nog geen specifieke datum, maar zoals ik al had gezegd, moeten we rekening houden met mijn zus... Die is nl. 26juli uitgerekend... dus het kan 3 wk vantevoren of 2wk erna zijn dat de kleine spruit komt.
Dus mss doen we het in augustus.
Dan is het ook nog net zomer heej, en zijn de reizen vaak in de aanbieding
Pff... kon vannacht amper in slaap komen. Allemaal denken van hoe en wat.
Nou, als dat zo blijft, slaap ik niet veel meer
En de vlinders in mn buik doen hun werk weer erg goed!! Nu had ik ze nog wel, als ik mijn vriend zag, maar nu is het echt wel erg!!

Ff een paar vraagjes hoor:

Hoe hebben jullie de getuigen uitgekozen?? Zal wel moeilijk zijn denk ik zelf.
En zijn jullie op reis gegaan??
Sorry hoor dames... maar ik ben er heel de tijd mee bezig

Groetjes Debby.

Hoi Debby,

Wij moesten toen ook rekening houden met mijn schoonzusje. We wilden 12 mei trouwen (kenden we elkaar 7 jaar) maar werd 12 juni.
Wij hebben zelf ieder 1 getuige gekozen (ik mijn nepzus, is mijn beste vriendin) en mijn man zijn vader. Verder hebben we het heel klein gedaan, maar wel pak en jurk (al was het pak van mijn man meteen uit toen we bij mijn schoonouders waren hahaha)
En om half 2 zijn we op huwelijksreis gegaan met de boot gewoon lekker 3 weken varen.
X Maris

He meid van harte gefeliciteerd zeg Echt leuk Voor ons is het inmiddels ruim 6 jaar geleden dat we zijn getrouwd  maar zou het nu weer zo doen geweldig.
We hielden het ook niet echt groots, maar we hadden 's avonds wel een feest met zo'n 120 gasten maar het was toch heel knus! (locatie doet  heel veel) Wij zijn welliswaar niet op huwelijksreis geweest. omdat wij net een huis hadden gekocht en daar veel centjes hadden ingestoken. Bij ons waren beide ouders getuige en mijn zus   en zwager waren cerremoniemeester. Wij hebben wel zelf de dag geregeld, maar hun waren bij veel betrokken, zodat we het op de dag zelf aan hun konden overlaten en zelf alleen maar hoefde te genieten.
Heel veel voor-plezier!!

liefs,
Achnita

Wij hadden trouwens ook een simpele bruiloft.

Eerst foto's maken in de keukenhof
Daarna trouwen in het gemeentehuis
Daarna receptie bij ons in de achtertuin. Hapjes en drankjes laten verzorgen door cateringbedrijf, maar was niet zo heel duur
Daarna uit eten met naaste familie.

Wij vonden het vooral belangrijk dat de oudste van 6 de hele dag erbij kon zijn. Bovendien was ik toen 5 1/2 maand zwanger, dus had ook niet echt zin om te feesten.

Wel had ik een mooie zwangerschapsjurk. Roomwit. Maar niet traditioneel ofzo.

Als eerste GEFELICITEERD!!
is echt heel bijzonder (vond ik tenminste)
wij zijn nu bijna 2,5 jaar getrouwd, maar hebben wel een groot feest gegeven 's avonds (ruim 200 man)
Als getuigen had ik mijn 2 zussen en martijn zijn zus.
Ik heb mijn zussen gevraagd dmv een klein cadeautje met daarop de tekst of ze mijn getuigen wilde zijn.
verder was het gewoon een super dag (30-09-05)

Joehoeeeeee GEFELICITEERD wat ontzettend gaaf zeg!!!
Geniet lekker van alle aandacht!!!!!

liefs Ilone

Hoi Debby,

Wij hebben 12 jaar geleden wel een complete bruiloft met alles erop en eraan gegeven maar toen konden we dat nog betalen.

IK had mijn beste vriendin als getuigen. Keuze was snel gemaakt omdat we alles altijd deelden. Zij is van oorsprong Arubaanse maar woonde op dat moment al bijna 10 jaar in Nederland. Helaas was ze een maand voor ons trouwen weer verhuisd naar Aruba met haar moeder en vader  maar ze zijn allebei speciaal voor mijn bruiloft overgekomen. Was ontzettend fijn en haar moeder en vader voelde altijd als een tweede moeder en vader voor mij dus ik had niet gewild dat ze er niet bij was. Helaas kon haar vader niet meer komen omdat hij in de tussentijd is overleden op Aruba. Dit heeft mij veel verdriet gedaan.
Voor onze huwelijksreis zijn we een maand naar haar toegegaan in Aruba. Dit was ontzettend fijn en ik wilde daar altijd al graag naar toe. Ik ben toen ook naar het graf van haar vader geweest en heb daar een hele tijd staan huilen.

Groetjes en geniet van alle voorbereidingen.

Inge

Terug
Bovenaan