yoga, gym of niks?

hoi allemaal.

wat leuk om andermans ervaringen daarover te horen. geeft toch wel wat geruststelling. i.p.v. de vriendelijk bedoelde theorie  van de verloskundige.

heb wel een advies van mijn zwangerschapsmaseuze gekregen om het boek "duik in je weeen aan te schaffen.

gisteren besteld net in huis gekregen ga dadelijk lekker wat lezen.
staat zover ik heb gezien wel hele rijke informatie en uitleg over de weeen en de bevalling. ook de tekeningen spreken mij wel aan.

iemand toevallig meer dit boekje in huis? of andere aanraders?

groetjes, sandra

Hallo,

Ik ben nu bijna 26 weken zwanger van Frummel i.o. En heb ok helemaal geen behoefte aan zwangerschapgym/yoga. Ik heb het er met mijn vriendin en de verloskundige over gehad en zij zegt dat ze geen verschil merkt in of iemand wel of geen gym of Yoga gehad heeft. Dus ik ben gerustgesteld. Ik hoef niet naar een tuttenclub ik doe het op mijn eigen manier !
Groet

Hoi,
Ik ga wel naar een cursus 'Fitzwanger', met een fysio in het ziekenhuis waar ik ook op controle ben. Hou ook zeker niet van weeïge verhalen, dus ik hoop dat die me bespaard blijven. Maar een beetje info over het hoe en wat lijkt me wel ok, en ik verheug me eigenlijk wel op wat beweging (van mezelf dan, die kids in m'n buik hebben regelmatig een feestje).
groetjes, Rudy

Hoi hoi,

Ik ben bezig met de cursus "rondom zwanger". Heb 2 lessen gehad, maar vind het allemaal nog maar een beetje apart. Niet dat het niet interessant is, maar ik heb ook nog niet het idee dat ik er heel veel aan zal hebben. Maar wie weet komt dat nog. Nog 7 lessen en dan zien we het wel.

groetjes, Miranda

Ik zit op zwangerschap"gym". Alleen het is helemaal geen "gym", maar een soort theekransje, waarbij iedereen iedere week haar kwaaltjes uitlegt en toelicht. Ik vind het echt verschrikkelijk. Volgende week partneravond, en daar neem ik mijn lief wel mee naartoe, daarna hou ik ermee op.
Zw.schapszwemmen doe ik wel, en dat is echt heerlijk. Lekker gewichtloos bewegen, een aanrader!

He jammer van je theekransje! Bij mijn FitZwanger-cursus werd juist door de fysio verteld dat het niet de bedoeling is dat er uitgebreid gekletst wordt! Ze is een lekker nuchter type en we krijgen voornamelijk oefeningen voor bekkenbodem e.d. Prima dus, gelukkig.
groetjes, Rudy

Terug
Bovenaan