yoghurt en koemelkgevoeligheid

Hier geen lijstjes, nooit gehad ook, heb wel een eetboek gekregen van het cb, met recepten, manieren van bereiden, wat op welke leeftijd kan enz, heel uitgebreid, maar kijk er alleen in als ik twijfel!
Ik heb trouwens nooit yoghurt gegeven het eerste jaar, maar ze veranderen steeds van mening, nu willen ze blijkbaar ook kids die flesvoeding krijgen extra vitD gaan geven, is weer nieuw!!
Ik geef nog 5-6x bv en daarnaast groente-fruithapje en sinds dit weekend vlees-vis
Ze mocht van de ka nu(7.5mnd)beginnen met een broodkorstje en vanaf 8mnd brood eten!

Liefs MJ

Vit d naast flesvoeding?
Bij Daniël moesten we flessen tellen en onder zoveel ml moesten we vit d bijgeven, nu hoefde dat bij Joël al niet meer.... en dan straks weer vit d naast flesvoeding, hihi soms ben ik razend nieuwsgierig naar alle theorieen erachter en wie waarom dat dan verandert.
Wel fijn dat je een uitgebreid boek heb gekregen van het cb, over bereiden en wat wanneer.
Is dat boek gebaseerd op het boek van stefan kleintjes?

Liefs Marina

@MJ daar kwamen ze de laatste keer hier ook ineens mee, dat je naast de flesvoeding extra vitamine D moet gaan geven. Ik vond het vreemd, want alles zit toch in de flesvoeding?

Tjonge zeg, hebben jullie echt lijstjes gekregen?
Is er misschien verschil tussen borstvoeding en flesvoeding?

Afgelopen keer dat ik bij het CB was vroegen ze wat Evy te eten kreeg en naar de tijden dat ze het kreeg.
Dat heb ik hen verteld, en ze vonden het goed zo. Niks geen lijst meegekregen of advies over vit D.

Maar blijkbaar is ons CB heel gemakkelijk in bepaalde dingen, merk ik.

Terug
Bovenaan