Yoghurt

Ik blijf het vreemd vinden dat er geen landelijke richtlijnen zijn voor het cb.
Stel je voor dat je gaat verhuizen en je krijgt op je nieuwe cb te horen dat je het al die tijd verkeerd hebt gedaan..
Sil

Ja idd sil. Vind ik ook hoor!
Je weet niet meer waar je aan toe bent.
We volgen ons zelf en elkaar hier maar dan komt het wel goed haha.

Groetjes Mikkie.

Moet je die kleintjes eigenlijk een toetje geven?
Ik heb het idee dat Thijn daar dan helemaal geen zin meer in heeft.. Een vol 6 maanden potje is voor hem genoeg..
Moet dat echt of is dat omdat ze het lekker vinden??

hoi,

ik geef ook geen toetje na, ik heb wel een poosje fruit na gegeven, maar daar zat hij dan zo vol van, dat hij spoog, nu heeft hij genoeg aan een 6 mnd. potje, als ik denk dat,dat te weinig wordt ga ik wel weer iets na geven, volgens mij is het niet echt nodig,

groetjes susanne

Hoi,

Wij hebben hier ook een toetjesloze dochter hoor! Ik ben zelf ook niet zo van de toetjes (of het moet echt superlekker zijn), dus het zit ook niet zo in mijn systeem om haar iets na de maaltijd te geven.
Het is ook geen bewuste keuze hoor, maar het cb begon er laatst ook over. Ik heb liever dat ze zich nu even focust op haar echte groentehap. Want ik vrees wel een beetje dat ze na drie keer een toetje wel door heeft dat er na die groentehap die mama met veel liefde voor haar gemaakt heeft iets veeeeel lekkerders komt... En daar sta je dan met de bloemkoolprut .

Groetjes, KT

Hey memmies!!

Hier op het cb kregen we te horen dat we haar yoghurt moesten geven na de warme maaltijd!! Wel de volle yoghurt met wat roosvicee erdoor maar ik geef ook kant en klare toetjes van nestle!!! Wat willen ze nou op die stomme cb's??    

xx memke

quote: KT reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-07-2007 21:16:04'));

Hoi,

Wij hebben hier ook een toetjesloze dochter hoor! Ik ben zelf ook niet zo van de toetjes (of het moet echt superlekker zijn), dus het zit ook niet zo in mijn systeem om haar iets na de maaltijd te geven.
Het is ook geen bewuste keuze hoor, maar het cb begon er laatst ook over. Ik heb liever dat ze zich nu even focust op haar echte groentehap. Want ik vrees wel een beetje dat ze na drie keer een toetje wel door heeft dat er na die groentehap die mama met veel liefde voor haar gemaakt heeft iets veeeeel lekkerders komt... En daar sta je dan met de bloemkoolprut .

Groetjes, KT

Jaaaaa hahahaaaaa... Maar deze mama trapt daar niet in
"volgens het cb" <----jawel daar heb je ze weer... 'moet' ik het toetje altijd na geven.
Hun zien het niet als een beloning, maar als een must... (ivm zuivel die ze nodig hebben)
jajaja... maar een kind ziet het wel als een beloning. stelletje dozen daar..
Dusssss als ze slecht heeft gegeten krijgt ze het ook niet van mij, no way...
Dan drinkt ze maar een extra bekertje melk oid.. maar deze mama begint daar dus niet aan he??

Groetjes Debby mv B'Elanna

Terug
Bovenaan