<p>Hoi (aanstaande) mama's! <br /><br />Ik zit een beetje met een dingetje.. Om mij heen zie ik veel ouders hun kleine kinderen hun telefoon geven om filmpjes op youtube te laten kijken. Nu ben ik niet hier om ouders af te straffen wanneer ze dat wel doen. Iedereen mag dat helemaal zelf weten.<br />Alleen wil ik niet dat mijn dochter als ze straks ouder is om de haverklap om mijn telefoon vraagt om constant filmpjes te kijken. Mijn bedoeling (en van mijn vriend) is dan ook om zelf ook niet op onze telefoons te zitten als ze wakker is zodat ze dat in ieder geval niet van ons kan overnemen. Mijn ouders zijn het hier helemaal mee eens en zullen ook niet constant op hun telefoon zitten als onze dochter bij hun is. <br />Mijn schoonouders zijn hier een stuk anders in en laten hun andere kleinkinderen echt constant op hun telefoon. Zo heb ik een keer mijn nichtje van 10(!) "betrapt" op het kijken van Temptation Island omdat niemand anders hier op lette. <br />Hoe gaan jullie hier mee om? Laten jullie jullie kinderen wel filmpjes kijken en controleren jullie dan wat ze kijken? En hoe kan ik aan mijn schoonouders duidelijk maken dat ik niet wil dat mijn dochter op hun telefoon zit wanneer ze oppassen? Ik denk dat we het wel kunnen aangeven dat we het niet willen maar ben bang dat ze geen onderscheid in hun kleinkinderen willen maken door het bij de ene kleinkind wel toe te laten en de andere niet.. Ben erg benieuwd</p>